Bilsyn
Fra : Bjarne

Dato : 18-05-07 14:35

Kan man til enhver tid få synet sin bil?

Jeg sætter min til salg snart, men den er ikke nysynet, men jeg kan vel bare
bestille et syn og få det fikset, eller hvordan fungerer det?

mvh
Bjarne

Fra : Ukendt

Dato : 18-05-07 14:59

"Bjarne" <vesterport@gmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Jeg sætter min til salg snart, men den er ikke nysynet, men jeg kan vel
> bare bestille et syn og få det fikset, eller hvordan fungerer det?

Ja - du kan til enhver tid få den synet, hvis den kan klare synet

/HB

Fra : Dak

Dato : 18-05-07 15:00

"Bjarne" <vesterport@gmail.com> wrote in message
> Kan man til enhver tid få synet sin bil?
>
> Jeg sætter min til salg snart, men den er ikke nysynet, men jeg kan vel
> bare bestille et syn og få det fikset, eller hvordan fungerer det?

ja du kan til enhver tid få synet din bil.

Problemet er bare hvis du gør det før der er 6 måneder til synet. Så skal du
havde ændret din registreringsattest til den nye dato. Hvis der er under 6
måneder til så tæller dit syn som det syn der normalt ville komme og så vil
du ikke få et brev hvor den bliver indkaldt til syn.

ellers er det Brugtbils attesten du evt. kan få lavet istedet.

Dak
Ford Sierra 2.0i Azur DOHC EFI '90 4.dørs + 1 bagageklap

Fra : Bjarne

Dato : 19-05-07 07:44

> [...]
>

> Dak
> Ford Sierra 2.0i Azur DOHC EFI '90 4.dørs + 1 bagageklap

Aha ok, tak for informationerne.

vh
Bjarne