Billige hjul til 4x4?
Fra : Rasmus (2600)

Dato : 18-05-07 10:56

Hejsa.

Min Pajero er punkteret og kører pt på reservehjul. Den kunne dog godt
trænge til 4 nye dæk. Og egentlig også nogle andre fælge, da de er
jævnt grimme, dem der sidder på.

Kan nogen anbefale mig et sted at købe billige og gode dæk til sådan
en fætter? Jeg holder til på Møn, så det behøver ikke at være nogen
jeg skal hente i Nordjylland...

Mvh Rasmus

Fra : Ukendt

Dato : 18-05-07 13:52

"Rasmus (2600)" <friis.vestergaard@gmail.com> skrev i meddelelsen
[...]

Mon ikke Morten herfra gruppen har nogle du kan bruge.

www.4x4butikken.dk

/HB

Fra : mogens.amd64@gmail.c~

Dato : 18-05-07 14:27

daekonline.dk
dog kun dækkene - men der er store besparelser.
Mogens

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 19-05-07 06:07

Rasmus (2600) wrote:
> [...]
>
> Kan nogen anbefale mig et sted at købe billige og gode dæk til sådan
> en fætter? Jeg holder til på Møn, så det behøver ikke at være nogen

Hejsa...

Prøv at se på www.4x4butikken.dk...
Priser på dæk er inkl. levering, så du slipper for at køre til Jylland.

Send mig evt. en mail, så laver vi en samlet pris på dæk og fælge..

XXXXXXXXXXXX CENCURERET XXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Fra : nwsgroup@gmail.com

Dato : 21-05-07 21:09

On 19 Maj, 07:07, "Morten Fruergaard" <mit fornavn @ mit efternavn .
com> wrote:

> [...]
> Online shop med alarmer, dæk, fælge og xenonkit - OGSÅtilpersonbiler!
> Dæklevering normalt indenfor 3 dage - og vi modtager naturligvis Dankort

www.reifen.de er også billige...... men lider lidt under, at de ikke
har alle varer på lager, så spørg om varen er på lager, inden du
betaler. Det samme kan i øvrigt gøre sig gældende for www.daekonline.dk
(reifen.de sælger kun dæk).

Fra : Rasmus (2600)

Dato : 22-05-07 11:12

> [...]
> betaler. Det samme kan i øvrigt gøre sig gældende forwww.daekonline..dk
> (reifen.de sælger kun dæk).- Skjul tekst i anførselstegn -

Jeg takker for tippene

Rasmus