180 biler i gammel lade,
Fra : Møller

Dato : 16-05-07 13:45

Ups jeg kom lige til at smide den i binear

Hvor heldig har man lov til at være:
I portugal fik en køber af en landejendom 180 biler med i købet.
På tvangsaugtionen kunne man ikke komme ind i en stor lagerbygning, da
portene var svejset til, men da køberen fik skoret op, var købesummen
hjemme og mere til:
http://www.damnfunnypictures.com/html/Hidden-Car-Collection.html
http://jalopnik.com/cars/retro/open-sesame-warehouse-opening-in-portugal-reveals-forgotten-collection-231918.php
http://jalopnik.com/photogallery/portugalwarehouse/
http://www.automotiveblogger.net/incredible-barn-find-in-portugal/
http://forums.streetfire.net/showthread.php?t=15422
http://reddit.com/info/1533c/comments

Jeg tror lige at de skal støve af
Møller

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 16-05-07 14:14

> Hvor heldig har man lov til at være:
> I portugal fik en køber af en landejendom 180 biler med i købet.

Ja det må du nok sige! For pokker en stor samling. Nogle i bedre stand end
andre.

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 16-05-07 14:40

On 16 Maj, 14:45, Møller <e...@get2net.dk> wrote:
> [...]
> I portugal fik en køber af en landejendom 180 biler med i købet.
> På tvangsaugtionen kunne man ikke komme ind i en stor lagerbygning, da
> portene var svejset til, men da køberen fik skoret op, var købesummen
> hjemme og mere til:http://www.damnfunnypictures.com/html/Hidden-Car-Collection.htmlhttp://jalopnik.com/cars/retro/open-sesame-warehouse-opening-in-portu...http://jalopnik.com/photogallery/portugalwarehouse/http://www.automotiveblogger.net/incredible-barn-find-in-portugal/http://forums.streetfire.net/showthread.php?t=15422http://reddit.com/info/1533c/comments

For dælen, der er mange fede biler i mellem.

--
Christian.....MSN: spørg...
http://www.yee-haw.dk

Fra : Thomas

Dato : 16-05-07 14:56

"Møller" <eamz@get2net.dk> wrote in message
> [...]
> På tvangsaugtionen kunne man ikke komme ind i en stor lagerbygning, da
> portene var svejset til, men da køberen fik skoret op, var købesummen

nej nej nej..... hvordan fanden kan det ske

Nogle er bare heldigere end andre. Var det mig, så havde der stået 2000
gifttønder i den lade, som ville koste mig 10 millioner at få
fjernet......!!!

Jeg vil håbe at alle de Lanciaer får et nyt liv. Jeg synes man ser for få
af de gamle

Hvad er dette lige for en fætter ?
http://img79.imageshack.us/img79/3189/afa22fl1.jpg ? jeg tænker på
Bonnie og Clyde mobilen

Damn der er så mange lækre ting. Der kunne jeg godt nusse rundt et par
dage..

Mvh

Thomas den misundelige

Fra : Steen

Dato : 16-05-07 20:37

Møller wrote:
> [...]
> På tvangsaugtionen kunne man ikke komme ind i en stor lagerbygning, da
> portene var svejset til, men da køberen fik skoret op, var købesummen

Nej nej nej!! Hvordan kan det ske??
Købt på tvangsauktion uden at vide hvad der står i garagen? Hold kæft hvor
et abekatte-land!

Fra : Hr. Jensen

Dato : 16-05-07 23:08

On Wed, 16 May 2007 21:36:31 +0200 "Steen" <steen.kolding@stofanet.dk>
sent the following smoke signals:

>Nej nej nej!! Hvordan kan det ske??
>Købt på tvangsauktion uden at vide hvad der står i garagen? Hold kæft hvor
>et abekatte-land!

Spanierne kan også være med:
http://ekstrabladet.dk/vrangen/article299189.ece

--
Thomas

The Hangman's Knot Inn

Fra : Thomas

Dato : 17-05-07 08:44

"Hr. Jensen" <aage.er@musikalsk.invalid> wrote in message
> On Wed, 16 May 2007 21:36:31 +0200 "Steen" <steen.kolding@stofanet.dk>
> [...]

ej lol

EU længe leve, lad os endelig få noget mere tilfælles med de lande der ;)

Mvh

Thomas

Fra : Andersen [3650]

Dato : 17-05-07 09:12

"Hr. Jensen" <aage.er@musikalsk.invalid> skrev i en meddelelse
> Spanierne kan også være med:
> http://ekstrabladet.dk/vrangen/article299189.ece

Medmindre hun sad på en stak M$ aktier
så ville jeg sq hellere købe huset med laden
Der er da mindst et par biler jeg godt gad eje.

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 21-05-07 09:04

On 16 Maj, 15:56, "Thomas" <bambanosFJ...@hotmail.com> wrote:
> Hvad er dette lige for en fætter ?http://img79.imageshack.us/img79/3189/afa22fl1.jpg ? jeg tænker på
> Bonnie og Clyde mobilen

Er det ikke en Ford A ?

Fra : Thomas

Dato : 24-05-07 16:23

"Christian B. Andresen" <trav@tiscali.dk> wrote in message
On 16 Maj, 15:56, "Thomas" <bambanosFJ...@hotmail.com> wrote:
> Hvad er dette lige for en fætter
> ?http://img79.imageshack.us/img79/3189/afa22fl1.jpg ? jeg tænker på
> Bonnie og Clyde mobilen

Er det ikke en Ford A ?

--

Kan det sikkert godt være.... Jeg har sgutte styr på de gamle veteraner

Mvh

Thomas

Fra : Verner Johnsen

Dato : 24-05-07 18:30

Nix - 1928 Chevrolet AB

--
Venlig hilsen Verner
1990 SAAB 9000 CDi 2,3 16V

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 25-05-07 07:27

On 24 Maj, 19:29, Verner Johnsen <v...@post10.tele.dk> wrote:

> Nix - 1928 Chevrolet AB

Vel så langt fra som man kan komme så.

Velkommen tilbage, billederne må have været dejlige at se for dig

Fra : Verner Johnsen

Dato : 25-05-07 19:01

On 24 May 2007 23:27:20 -0700, "Christian B. Andresen"
<trav@tiscali.dk> wrote:

>Vel så langt fra som man kan komme så.

Nåh, det synes jeg nu ikke
De to modeller, Ford A og Chevrolet AB, var vel de nærmeste
konkurrenter overhovedet i amerikanske marked i 1928

>Velkommen tilbage,

Joh tak.
Det kniber med at få tid til at følge nyhedsgrupperne intenst, men jeg
kigger da forbi jævnligt.

>billederne må have været dejlige at se for dig

Ja og nej.

De fleste er da dejlige biler, men jeg vil meget hellere se dem in
real life.

Jeg var selv med til at arrangere et stævne her i Brønderslev sidste
fredag, hvor vi samlede ca 100 biler og 15 motorcykler fra perioden
1922 til 1980.
Det var en herlig dag
--
Venlig hilsen Verner
1990 SAAB 9000 CDi 2,3 16V

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 29-05-07 09:25

On 25 Maj, 20:00, Verner Johnsen <v...@post10.tele.dk> wrote:

> Nåh, det synes jeg nu ikke
> De to modeller, Ford A og Chevrolet AB, var vel de nærmeste
> konkurrenter overhovedet i amerikanske marked i 1928

OK, der kan man se hvor meget viden man mangler

> Joh tak.
> Det kniber med at få tid til at følge nyhedsgrupperne intenst, men jeg
> kigger da forbi jævnligt.

Nu er det jo heller ikke lige fordi dk.fuldtid.bil er den sløveste
gruppe

Det vil jeg tro.