Nye dæk, vender de rigtigt?
Fra : Frank K. Jensen

Dato : 13-05-07 14:48

Hejsa

Jeg har købt 4 fælge med dæk hos t-hansen. Normalt synes jeg, at der er en
omløbsretning, og at mønstret på højer side er spejlvendt af det på venstre
side, så de er ens, når de er monteret, men sådan er det ikke med de dæk,
jeg har fået. Her er de ens når de står ved siden af hinanden, hvilket vil
sige at mønstret på den ene side køre den anden vej end mønstret på den
anden side når de er monteret (hvis I forstår hvad jeg mener . Er det
rigtigt nok? På alle dækkene står der "inside" på indesiden, og jeg kan ikke
lige umiddelbart finde en omløbspil. Dækkene er Continental Premium contact
2.

mvh Frank

Fra : Menabra

Dato : 13-05-07 16:12

"Frank K. Jensen" <frank2007-slet-årstal@indbakke.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> mener . Er det rigtigt nok? På alle dækkene står der "inside" på
> indesiden, og jeg kan ikke lige umiddelbart finde en omløbspil. Dækkene er

Der er ingen omløbsretning, men derimod en inder og en yderside.
Se bare her:
http://www.conti-online.com/coremedia/generator/www/uk/en/continental/cpc2/01-themes-vorteile/main5.html

Fra : Hr. Jensen

Dato : 13-05-07 16:43

On Sun, 13 May 2007 17:12:21 +0200 "Menabra" <menabra@mail-online.dk>
sent the following smoke signals:

> Der er ingen omløbsretning, men derimod en inder og en yderside.
> Se bare her:
>http://www.conti-online.com/coremedia/generator/www/uk/en/continental/cpc2/01-themes-vorteile/main5.html

Så er det bare med at vide, hvad der skal sidde til højre og hvad der
skal sidde til venstre.

--
Thomas

The Hangman's Knot Inn

Fra : Menabra

Dato : 13-05-07 16:50

"Hr. Jensen" <aage.er@musikalsk.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> sent the following smoke signals:

> Så er det bare med at vide, hvad der skal sidde til højre og hvad der

Hej
Nemlig, men det står sørme på dæksiden.

Fra : Brian

Dato : 13-05-07 22:16

> [...]
> sent the following smoke signals:

> Så er det bare med at vide, hvad der skal sidde til højre og hvad der

Ja den er sgu svær at regne ud...

Fra : Troels Plougmann-Ols~

Dato : 13-05-07 20:22

> [...]
> mener . Er det rigtigt nok? På alle dækkene står der "inside" på
> indesiden, og jeg kan ikke lige umiddelbart finde en omløbspil. Dækkene er

De skal bare sættes på.

Jeg havde samme "problem" med mine Bridgestone Potenza, men der oplyste
Quick Pot mig blot, at så længe "inside" overholdes (som jo kun er relevant
når man smider dækkene på fælgene), skal de bare sættes på.

Det fungerer iøvrigt glimrende for mig, har intet mærkeligt bemærket ved
køreegenskaberne.

Troels

Fra : Frank K. Jensen

Dato : 14-05-07 23:40