Seriøst smadret Enzo
Fra : Jakob Sdr.Jylland

Dato : 13-05-07 10:43

chek lige her:
http://www.wreckedexotics.com/enzo/enzo_20060221_010.shtml

...og han klarede det sgu!

MVH
Jakob W. Jensen
Skive

Fra : Tom

Dato : 13-05-07 11:14

"Jakob Sdr.Jylland" <kajakob@gmail.com> wrote in message
news:1179049385.765455.146000@k79g2000hse.googlegroups.com...
> chek lige her:
> http://www.wreckedexotics.com/enzo/enzo_20060221_010.shtml
>
> ..og han klarede det sgu!

Jeg sidder hver gang og ærger mig lidt over hvor uretfærdig verden er. De
folk som har råd til sådan en bil, de kan ofte slet ikke finde ud af at køre
bil og påskønner slet ikke det fine stykke mekanik de har. Vi andre småfolk
der derimod elsker biler og ALDRIG vil kunne komme i nærheden af sådan en
bil......snøft.

Hulk hvordan kan man køre 267 Km/t på alm vej og "sætte bilen i en pæl", så
er man da vitterlig ligeglad med både sit liv og sine penge.

--
Tom

Fra : Mogens

Dato : 13-05-07 12:00

"Tom" <christensen@bigfoot.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> Hulk hvordan kan man køre 267 Km/t på alm vej og "sætte bilen i en pæl",
> så er man da vitterlig ligeglad med både sit liv og sine penge.

Hint: "Went airborn at 162 mph..." og "...Driver survived but there are a
lot of unanswered questions..."

Fra : Bruno

Dato : 13-05-07 15:39

Mogens wrote:

> Hint: "Went airborn at 162 mph..." og "...Driver survived but there are a
> lot of unanswered questions..."

Bl.a. påstår chaufføren at han ikke kørte. Der var også noget med en
pistol og forøvrigt var bilen vist blevet importeret ulovligt og i
realiteten stjålet fra et udlejningsfirma. Eller noget i den stil, det
er en gamel sag så jeg kan ikke lige huske alle detaljerne.

Mvh
Bruno

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 13-05-07 13:48

Tom wrote:

> [...]
> har. Vi andre småfolk der derimod elsker biler og ALDRIG vil kunne
> komme i nærheden af sådan en bil......snøft.

Har du bevist - da - at du kan styre en bil med så mange HK - mere end say
1.000 km?

Nogen lærer aldrig at køre bil.

Vi andre /har/ lært det :)

--
Per, Esbjerg

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 13-05-07 14:34

> Har du bevist - da - at du kan styre en bil med så mange HK - mere end say
> [...]
Hva har det så kostet dig at lære det

--
Jesper Hedegaard

Savage når vejret spiller
Ford Focus når vejret spilder

Fra : Mikkel Lund

Dato : 13-05-07 11:53

Jakob Sdr.Jylland skrev:
> chek lige her:
> http://www.wreckedexotics.com/enzo/enzo_20060221_010.shtml
>
> ..og han klarede det sgu!
>
> MVH
> Jakob W. Jensen
> Skive

Godt der ikke er bagsæde i!

--
Hilsen Mikkel Lund
Jokeren i "Mænds ruin"

Fra : Klaus G.

Dato : 13-05-07 14:38

> chek lige her:
> http://www.wreckedexotics.com/enzo/enzo_20060221_010.shtml
>
> ..og han klarede det sgu!
Jeg synes den her er lidt mere vild:
http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=3105304

Og han overlevede det, han er med på et af billederne.

--
Klaus G. // Seth-Enoch
www.seth-enoch.dk/gallery

Fra : ShutEye

Dato : 13-05-07 14:49

> Jeg synes den her er lidt mere vild:
> http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=3105304
>
> Og han overlevede det, han er med på et af billederne.

Hold da kæft!
Men hvis der havde siddet andre end ham i bilen, så havde de vidt ikke haft
det så godt ...

Fra : Mogens

Dato : 13-05-07 14:56

> Jeg synes den her er lidt mere vild:
> http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=3105304
> Og han overlevede det, han er med på et af billederne.

Hastigheden var iflg. teksten omkring 200 km/t hvilket lyder urealistisk
ift. vejens beskaffenhed IMO. Da vi købte sønnens bil, stod der en
997 turbo, der var fløjet af vejen med 200 km/t og stoppet af et træ
(ramt på højre dør). Bilen var ikke bukket omkring træet, men "bulet"
kraftigt på dør og undervogn samt selvfølgelig derved gjort smallere.

Begge personer i bilen kunne gå derfra - ejeren telefonerende til for-
handleren for at bestille en ny bil. Han kan takke bilens konstruktør
for, at han lever endnu - en Porsche har i princippet monocock, som
man kender det fra racerbilerne - derfor...
(F1 og lign.)

Fra : Frodo Nifinger

Dato : 13-05-07 18:47

> Jeg synes den her er lidt mere vild:
> http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=3105304
>
> Og han overlevede det, han er med på et af billederne.

Det vildeste, jeg har set, er en tysker, der forulykker i en stor Mercedes
med 250 km/t.
Det var et filmklip på en eller anden dansk kanal i en serie, der hed noget
med "Accident scene investigations" eller noget i den retning. Der blev vist
et utal af klik med dødelig udgang. Det er var så en af undtagelserne og i
øvrigt fra Tyskland fra autobahn.
Hele bilen bliver flået fra hinanden rundt om føreren der til sidst kurrer
alene på føresædet - Bilen forsvinder faktisk fuldstændigt omkring ham. Han
overlever utroligt nok uden en skramme.

Jesper Nielsen
aka
Frodo Nifinger

Fra : Bruno

Dato : 13-05-07 15:28

Jakob Sdr.Jylland wrote:
> chek lige her:
> http://www.wreckedexotics.com/enzo/enzo_20060221_010.shtml
>
> ..og han klarede det sgu!

At han så er et rigtig røvhul af en svindler viser bare der ikke er
retfærdighed til.

Det er forøvrigt længe siden, det var vel nærmest den første Enzo der
blev smadret på alm. vej.

Mvh
Bruno