Tandrem VW Passat
Fra : Ole H

Dato : 12-05-07 12:50

Hej

Jeg skal skifte tandremmen på en min Passat 1.8 Limo fra 1996, den gamle
model. Den har gået 200.000 km

Jeg skiftede den selv ved 80.000 km. Det vil sige at jeg skiftede tandremmen
og et remstremmeren.

Nu har jeg talt med en klog mekaniker, der siger at jeg også skal skifte
medløber hjulene, kan det virkelig være rigtigt?

Er der nogen, der ved noget og tandremme mv.

Hilsen Ole H
--

fjern 2300 i mailadressen

snailes772@2300hotmail.com

Fjern 2300 hvis du skriver direkte

Fra : alexbo

Dato : 12-05-07 13:18

"Ole H" skrev

> Nu har jeg talt med en klog mekaniker, der siger at jeg også skal skifte
> medløber hjulene, kan det virkelig være rigtigt?

Det er i hvert fald en god ide, de bliver også slidt.

Der findes en Ng. dk.teknik.bil det er et godt sted for tekniske
bilspørgsmål.

mvh
Alex Christensen

Fra : Ole H

Dato : 12-05-07 17:05

Den NG var jeg ikke lige opmærksom på 1000 tak!

Ole H