Voldsom 2CV
Fra : Carsten Andersen

Dato : 12-05-07 09:33

Hej,

I rækken af indslag fra bilbasen kan denne vilde 2CV tilføjes
http://www.bilbasen.dk/Cars/UsedCars/ShowCar.aspx?AdId=561000206&source=1

Carsten Andersen

Fra : Kim S

Dato : 12-05-07 09:38

"Carsten Andersen" <dublinx@yahoo.dk> skrev i meddelelsen
> Hej,
>
> I rækken af indslag fra bilbasen kan denne vilde 2CV tilføjes
> http://www.bilbasen.dk/Cars/UsedCars/ShowCar.aspx?AdId=561000206&source=1

Jeg vil nødig køre med en trailer på 900kg efter en 2CV

Mvh, Kim

Fra : Bjarne Rosenkrands

Dato : 12-05-07 11:58

"Carsten Andersen" <dublinx@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> Hej,
>
> I rækken af indslag fra bilbasen kan denne vilde 2CV tilføjes
> http://www.bilbasen.dk/Cars/UsedCars/ShowCar.aspx?AdId=561000206&source=1
>

> Carsten Andersen
Det var godt nok en kraftig sag:

Gad vide hvad "hvid afhentning" er for noget

Bjarne

Fra : Jesper Jacobsen

Dato : 12-05-07 13:05

> Gad vide hvad "hvid afhentning" er for noget
>

> Bjarne

Jaaa -- den holder jo i Jylland, så mon ikke det betyder at der bliver
skrevet en kvittering, og pengene indgår i regnskabet!! Havde den nu
været sort, var det nok både uden moms, og uden om regnskabet.

Jesper

Fra : Tom

Dato : 12-05-07 18:49

"Carsten Andersen" <dublinx@yahoo.dk> wrote in message
> Hej,
>
> I rækken af indslag fra bilbasen kan denne vilde 2CV tilføjes
> http://www.bilbasen.dk/Cars/UsedCars/ShowCar.aspx?AdId=561000206&source=1

hehe....og jeg har lige siddet og kigget på en BMW isetta med en Hayabusa
motor...meget imponerende at se en kabinescooter rykke så voldsomt

--
Tom

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 12-05-07 22:58

> [...]
> Hej,
>
> I rækken af indslag fra bilbasen kan denne vilde 2CV tilføjes

Det var da noget af en litereffekt.
0,6 liter motor med 109 hk?
det giver i min verden 181hk/l.
Det er da flot!