Ny bil til omkring 100.000
Fra : N & H

Dato : 10-05-07 10:48

hej

jeg brug for en ny bil til omkring de 100.000.

har kigget på citroen c1/Aygo/107 og Renault clio Basic

har i nogle forslag og eller kommentare til ovennævnte.

Syntes c1 virker "lidt" spinkel eller køre den udemærket.

pft Nic

Fra : Kasper Christensen

Dato : 10-05-07 11:35

> jeg brug for en ny bil til omkring de 100.000.
>
> har kigget på citroen c1/Aygo/107 og Renault clio Basic
>
> har i nogle forslag og eller kommentare til ovennævnte.
>
> Syntes c1 virker "lidt" spinkel eller køre den udemærket.

Den ligger godt nok lidt over, men se lige den nye Skoda Fabia som
starter fra 126.000 kr.

Mvh

Kasper

Fra : Anders Thorup

Dato : 10-05-07 22:01

"N & H" <vic@nejtak.com> wrote in message
> [...]
>
> har i nogle forslag og eller kommentare til ovennævnte.
>
> Syntes c1 virker "lidt" spinkel eller køre den udemærket.

Hvis jeg skulle vælge mellem de 3 C1/Aygo/107, blev det helt klart Toyotaen.
Værkstederne får meget flotte anmeldelser fra kunderne, og servicen er god.
Se evt. Autoindex hos FDM. det burde feje enhver tvivl af bordet.

MVH
Anders

Fra : TheTransporter

Dato : 11-05-07 01:54

On Thu, 10 May 2007 23:00:43 +0200, "Anders Thorup"
<andersinscotland@yahoo.co.uk> wrote:

> [...]
>Værkstederne får meget flotte anmeldelser fra kunderne, og servicen er god.
>Se evt. Autoindex hos FDM. det burde feje enhver tvivl af bordet.

Kan kun tilslutte mig den med toyota værkstederne. Er kun mere ind
imponeret over mit lokale toyota værksted, selvom at jeg har en Nissan
(som de faktisk også fixer :))

---
Mvh
TheTransporter
1996 Nissan Almera 1,6 SR
2006 Passat Variant Highline 2,0 TDI (Taxa)

Fra : Ivar

Dato : 11-05-07 21:32

Anders Thorup skrev:

> Værkstederne får meget flotte anmeldelser fra kunderne,

En del af årsgen er massive reklamekampagne der "fortæller"
folk at Toyota har gode værkstæder. I regulære tests har
de ikke været specielt gode.

Der er stor image-forskel mellem Citroën/Renualt og Toyota.
Mange der kører franske biler vil ikke eje en japansk og
omvendt. Så rådene om man skal købe det ene eller det andet,
kan ikke altid bruges.

Ivar Magnusson

--
Træt af Outlook Express?