flåderabatter
Fra : Johansen

Dato : 09-05-07 21:30

Efter en del "kikken ny bil" har jeg hustlet mig til en del gode flåderabat
tilbud rundt omkring,

men er der nogen der ved om der er noget at hente hos Volvo?

kikker lidt på en s40 diesel, men har endnu ikke haft tiden til at kikke ind
hos en forhandler.

er der noget at hente?

--
Vh. Jens

Fra : Kim H.

Dato : 09-05-07 22:53

"Johansen" <Skriv_i_gruppen@eller_spørg_efter_min_mailadresse.dk> skrev i en
meddelelse news:46422ef8$0$7605$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
> Efter en del "kikken ny bil" har jeg hustlet mig til en del gode
> flåderabat tilbud rundt omkring,

Hvor mange biler skal du købe?

Kim

Fra : ct

Dato : 10-05-07 07:35

> Hvor mange biler skal du købe?

Betyder ikke en hat - jeg fik næsten 80.000 i rabat hos Toyota ved køb af én
Avensis 2,2D. Fik tilbudt 45.000 ved VW på en Passat 2.0 TDI. Ford Galaxy
TDCI ca. 30.000, Pug 407 kun omkring 15.000.

ct

Fra : Hr. Jensen

Dato : 10-05-07 08:20

On Thu, 10 May 2007 08:34:39 +0200 "ct" <claus@-fjern-kjerkegaard.dk>
sent the following smoke signals:

>Betyder ikke en hat - jeg fik næsten 80.000 i rabat hos Toyota ved køb af én
>Avensis 2,2D.

Logisk da TOYOTA = Too Often Yankies Overprice This Automobile, så der
er nok noget at give af...

--
Thomas

The Hangman's Knot Inn

Fra : Henning

Dato : 10-05-07 13:37

On Thu, 10 May 2007 09:20:14 +0200, Hr. Jensen
<aage.er@musikalsk.invalid> wrote:

>On Thu, 10 May 2007 08:34:39 +0200 "ct" <claus@-fjern-kjerkegaard.dk>
>sent the following smoke signals:

>Logisk da TOYOTA = Too Often Yankies Overprice This Automobile, så der
>er nok noget at give af...
Tja, giver importøren 20.000 i rabat giver staten resten

Fra : Kim H.

Dato : 10-05-07 21:20

"ct" <claus@-fjern-kjerkegaard.dk> skrev i en meddelelse

> Betyder ikke en hat - jeg fik næsten 80.000 i rabat hos Toyota ved køb af
> én Avensis 2,2D. Fik tilbudt 45.000 ved VW på en Passat 2.0 TDI. Ford
> Galaxy TDCI ca. 30.000, Pug 407 kun omkring 15.000.

Tja det vil jeg så bare kalde rabat, jeg kan ikke se hvordan i kan få det
til at hedde "flåde"rabat?

Kim

Fra : Mogens

Dato : 13-05-07 05:52

"ct" <claus@-fjern-kjerkegaard.dk> skrev i en meddelelse

> jeg fik næsten 80.000 i rabat hos Toyota ved køb af én Avensis 2,2D.

Er du sikker på, at du er bilens 1. ejer?
(kan man jo se på reg.attesten)

Fra : ct

Dato : 15-05-07 15:16

> Er du sikker på, at du er bilens 1. ejer?
> (kan man jo se på reg.attesten)

Ja for pokker, den ankom pakket i plastic med 2km på tælleren og det hele

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 15-05-07 15:42

> Ja for pokker, den ankom pakket i plastic med 2km på tælleren og det hele

Dvs. forrige ejer har kørt dørtræk over 2km ...? )

Fra : Johansen

Dato : 10-05-07 18:31

http://en.wikipedia.org/wiki/Early_adopter
"Kim H." <futtown@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Johansen" <Skriv_i_gruppen@eller_spørg_efter_min_mailadresse.dk> skrev i
> en meddelelse news:46422ef8$0$7605$157c6196@dreader2.cybercity.dk...

> Hvor mange biler skal du købe? Kim

Hej Kim

Det har ikke noget med antallet at gøre, men er et spørgsmål om hvad der kan
lade sig gøre
Når man er meget belastet af "jyske gener" betaler man ikke mere for varen
end absolut nødvendigt.
Jens

Fra : Kim H.

Dato : 10-05-07 21:24

"Johansen" <Skriv_i_gruppen@eller_spørg_efter_min_mailadresse.dk> skrev i en
meddelelse news:46435673$0$21932$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
> [...]
> kan lade sig gøre
> Når man er meget belastet af "jyske gener" betaler man ikke mere for varen

Så er det vist bare rabat du vil ha', og ikke flåderabat.
Men jeg giver dig da helt ret i, at prisen skal presses så meget som muligt.

Kim

Fra : Henning

Dato : 10-05-07 13:39

On Wed, 9 May 2007 22:29:58 +0200, "Johansen"
<Skriv_i_gruppen@eller_spørg_efter_min_mailadresse.dk> wrote:

> [...]
>
>men er der nogen der ved om der er noget at hente hos Volvo?
>
>kikker lidt på en s40 diesel, men har endnu ikke haft tiden til at kikke ind

Du kan typisk læse det ud af leasing-priserne hos nordea og hvad de
ellers hedder. Den månedlige pris er beregnet på nyprisen incl. deres
rabat. Samme rabat gives til andre flådeejere, bare du spørger!

Fra : Johansen

Dato : 10-05-07 18:26

"Henning" <newsmail@REMOVETHISmailme.dk> skrev i en meddelelse

> Du kan typisk læse det ud af leasing-priserne hos nordea og hvad de
> ellers hedder. Den månedlige pris er beregnet på nyprisen incl. deres
> rabat. Samme rabat gives til andre flådeejere, bare du spørger!

Hej Henning

Ja det er rigtigt, men ´jeg har ikke kunne finde "skatteværdien" på S40
diesel.
Er der nogen der ved noget?

Vh. Jens

Fra : Anders Majland

Dato : 11-05-07 12:30

> Ja det er rigtigt, men ´jeg har ikke kunne finde "skatteværdien" på S40
> diesel.
> Er der nogen der ved noget?

Ring til http://www.bilrabat.dk/ og spørg de kan skaffe den til. Så har du
et godt udgangspunkt.