Og så siger de at piger kører pænt...
Fra : Henrik Stidsen

Dato : 08-05-07 14:14

"Kørekortet var ikke mere end fire dage gammelt, og nu bliver det
angiveligt allerede frakendt."

Snuppet med 187km/t på en 130km/t motorvej - en 18 årig pige skulle
prøve at køre stærkt for første gang. Nu går der nok lige et par dage
før hun får lov at prøve det igen.

http://station2.tv2.dk/article.php?id=6889868

Fra : ShutEye

Dato : 08-05-07 14:44

> [...]
>
>Snuppet med 187km/t på en 130km/t motorvej - en 18 årig pige skulle
>prøve at køre stærkt for første gang. Nu går der nok lige et par dage

Hehe surt :)
Men jeg tror nu heller ikke nutidens unge piger er så meget bedre end
knægtene.
Ligestilling og alt det der.

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 08-05-07 14:44

On 8 Maj, 15:13, Henrik Stidsen <henrikstid...@gmail.com> wrote:
> [...]
>
> Snuppet med 187km/t på en 130km/t motorvej - en 18 årig pige skulle
> prøve at køre stærkt for første gang. Nu går der nok lige et par dage

Forhåbentligt.

--
Christian.....MSN: spørg...
http://www.yee-haw.dk

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 08-05-07 14:55

On 8 Maj, 15:43, "ShutEye" <n...@no.no> wrote:
> Men jeg tror nu heller ikke nutidens unge piger er så meget bedre end
> knægtene.
> Ligestilling og alt det der.

Det tror jeg såmænd heller ikke de er. Og nok er det de unge mænd der
kører galt oftest, men hvor er pigerne? de sidder på passagersædet og
undlader at sige til chaufføren at han skal køre pænt...

Fra : Dak

Dato : 08-05-07 15:32

>Det tror jeg såmænd heller ikke de er. Og nok er det de unge mænd der
>kører galt oftest, men hvor er pigerne? de sidder på passagersædet og
>undlader at sige til chaufføren at han skal køre pænt...

Tjaa... og vi fyre er kloge nok til at vente til sent aften/natten med at
prøve at køre stærkt for første gang. kan da selv huske da jeg skulle på
min MC. Kl. var vistnok 3-4 stykker og jeg skulle hjem fra omkring lolland
et sted. Tror jeg kørte 10km med ca. 180km/t uden en eneste bil i min bane.

Dak
Ford Sierra 2.0i Azur DOHC EFI '90 4.dørs + 1 bagageklap

Fra : Jakob

Dato : 08-05-07 15:11

"Henrik Stidsen" <henrikstidsen@gmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

Personen som blev taget med over 200kmt var sjovt nok også en ung pige på
24år. Som selv har bekendt sin "synd" andet sted på nettet. :)

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 08-05-07 15:19

On 8 Maj, 16:11, "Jakob" <Jake@airsoftzone(fjern).dk> wrote:
> Personen som blev taget med over 200kmt var sjovt nok også en ung pige på
> 24år. Som selv har bekendt sin "synd" andet sted på nettet. :)

Tsk tsk tsk, jeg tror jeg vil ringe til Alka og forlange
præmienedsættelse med henvisning til jeg ikke er kvinde = fartgal :)

Og hvorfor er det så lige at Google mener at reklamer for erotiske
homeparties, lingerie og dildoparties er passende for denne tråd? ...

Fra : Ukendt

Dato : 08-05-07 19:32

>Og hvorfor er det så lige at Google mener at reklamer for erotiske
>homeparties, lingerie og dildoparties er passende for denne tråd? ...

Læs news i en newsreader istedet for på Google, så slipper du for
rekvalmerne (og her et væsentligt bedre brugerinterface syntes jeg)

Allan

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 08-05-07 20:29

AW explained :

> Læs news i en newsreader istedet for på Google, så slipper du for rekvalmerne
> (og her et væsentligt bedre brugerinterface syntes jeg)

Fuldstændig enig - men jeg har ikke lige gidet installere en newsreader
på arbejde...

--
Henrik Stidsen - Peugeot 306, HDI, 2.0 - http://henrikstidsen.dk/

Tabt gods på motorvejen ? ødelagte skilte ? døde lyssignaler ?
- Ring til Vejdirektoratets servicetelefon: 8020 2060

Fra : TheTransporter

Dato : 08-05-07 15:59

On 8 May 2007 06:13:30 -0700, Henrik Stidsen <henrikstidsen@gmail.com>
wrote:

> [...]
>
>Snuppet med 187km/t på en 130km/t motorvej - en 18 årig pige skulle
>prøve at køre stærkt for første gang. Nu går der nok lige et par dage

*LOL*

Så kan hun fandme lære det. Der er ikke andre end hende selv til at
trykke på speederen og ergo ikke andre at skyde skylden på. Og hvis
hun endelig ville have prøvet at kører stærkt så skulle hun have gjort
det på en bane.

---
Mvh
TheTransporter
1996 Nissan Almera 1,6 SR
2006 Passat Variant Highline 2,0 TDI (Taxa)

Fra : Henning

Dato : 08-05-07 20:20

wrote:

>"Kørekortet var ikke mere end fire dage gammelt, og nu bliver det
>angiveligt allerede frakendt."

Fordelen er da, at hun ikke nåede at blive afhængig af det

Fra : Peter Dalgaard

Dato : 08-05-07 20:24

Henning <no.mail@all.invalid> writes:

> Fordelen er da, at hun ikke nåede at blive afhængig af det

... og hun har køreundervisningen i maximal frisk erindring når hun skal til ny
prøve.

(Det var edderrasme ikke mig der skulle køre så hurtigt 4 dage efter
at have fået pappet, men jeg er selvf. også undervist i Kbhstrup, det
giver en vis naturlig frygtsomhed.)

Fra : Leonard

Dato : 08-05-07 20:27

On Tue, 08 May 2007 21:19:50 +0200, Henning wrote:

> Fordelen er da, at hun ikke nåede at blive afhængig af det

Faktisk burde hun få lit rabat, for hun har sikkert kun fået det
midlertidige hvide stykke papir - udgiften til at fremstille det fine
lille røde plastikkort er vel ikke brugt endnu

--
Leonard
http://vw.leonard.dk/

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 08-05-07 20:30

Leonard formulated the question :
> Faktisk burde hun få lit rabat, for hun har sikkert kun fået det
> midlertidige hvide stykke papir - udgiften til at fremstille det fine
> lille røde plastikkort er vel ikke brugt endnu

Det kommer vist an på hvilken ugedag hun bestod køreprøven - der gik
mindre end en uge fra jeg bestod prøven til kortet lå i postkassen.

Fra : ShutEye

Dato : 08-05-07 21:57

> Det kommer vist an på hvilken ugedag hun bestod køreprøven - der gik
> mindre end en uge fra jeg bestod prøven til kortet lå i postkassen.

Ugedag? Så var det den forkerte for mig; der gik flere måneder :)

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 08-05-07 22:01

ShutEye explained on 08-05-2007 :

> Ugedag? Så var det den forkerte for mig; der gik flere måneder :)

De sku sikkert lige overveje om de nu også ville udstede et kort til
dig ;)

Fra : ShutEye

Dato : 08-05-07 22:13

> De sku sikkert lige overveje om de nu også ville udstede et kort til dig
> ;)

lol! Men efter sådan en lang tænkepause gør de det alligevel ... fjolser :)

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 08-05-07 22:42

ShutEye explained on 08-05-2007 :

> lol! Men efter sådan en lang tænkepause gør de det alligevel ... fjolser :)

Ja man kan undre sig ;)

Fra : TheTransporter

Dato : 09-05-07 04:14

On Tue, 08 May 2007 21:30:22 +0200, Henrik Stidsen
<henrikstidsen@gmail.com> wrote:

>Leonard formulated the question :
>
>Det kommer vist an på hvilken ugedag hun bestod køreprøven - der gik
>mindre end en uge fra jeg bestod prøven til kortet lå i postkassen.

Gik næsten 14 dage fra jeg bestod til taxa og til jeg fik det røde
plastikkort.

---

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 09-05-07 14:14

"TheTransporter" <praetorian@t_n_f_s.dk> skrev i en meddelelse

> Gik næsten 14 dage fra jeg bestod til taxa og til jeg fik det røde
> plastikkort.

Dén skal vist lige læses én gang til.

Der gik ca. 14 dage fra jeg bestod til jeg fik det røde kort = udvist?

--
mvh Uffe
Mondeo 1,8i

Fra : TheTransporter

Dato : 11-05-07 01:25

On Wed, 9 May 2007 15:14:27 +0200, "Uffe Bærentsen"
<leitiFJERNES@hotmail.com> wrote:

>"TheTransporter" <praetorian@t_n_f_s.dk> skrev i en meddelelse

>Dén skal vist lige læses én gang til.
>
>Der gik ca. 14 dage fra jeg bestod til jeg fik det røde kort = udvist?

Hehe meget morsomt ;). Mente nu til at jeg fik den rettede udgave af
mit kørekort med erhversdelen af B kortet på.

---

Fra : Niels Pein

Dato : 09-05-07 19:33

"Henrik Stidsen" skrev ...

> http://station2.tv2.dk/article.php?id=6889868

"på grådens rand..."
Engang påskønner hun måske at det var heldigt hun blev stoppet nu, inden det
for alvor gik galt.

Gid alle de unge der kører _meget_ for stærkt var så heldige at få den slags
advarsel i tide, så var der nok flere der overlevede.
Ældre der kører så meget for stærkt er nok uden for pædagogisk rækkevidde.

--
Mvh. Niels

Fra : Carsten Hjorth

Dato : 09-05-07 19:46

"Niels Pein" <fornavn@efternavn.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> slags advarsel i tide, så var der nok flere der overlevede.
> Ældre der kører så meget for stærkt er nok uden for pædagogisk rækkevidde.

Så skriver du bare mig under den kategori, kl 4 om morgenen over fyn kan jeg
da godt snige mig derop...

/Carsten

Fra : Anders Majland

Dato : 10-05-07 07:23

> Så skriver du bare mig under den kategori, kl 4 om morgenen over fyn kan
> jeg da godt snige mig derop...

Der er da vist ikke meget snigen over mindst 187 km/t .... (Hendes
speedometer har sikkert vist over 200km/t)

Fra : Mogens

Dato : 13-05-07 13:41

> [...]

> der overlevede.
> Ældre der kører så meget for stærkt er nok uden for pædagogisk rækkevidde.

Du må høre til den kategori - uden for pædagogisk rækkevidde.
Farten "som sådan" har ikke en kæft med det at gøre...