Er der nogen der skal med? ;)
Fra : Henrik Stidsen

Dato : 08-05-07 09:04

http://www.sikkertrafik.dk/77d632c8

Afskedsreception - René la Cour Sell

Dato:
11.05 2007 - 11.05 2007

Tidspunkt:
14.00 - 17.00

Resumé:
Der afholdes Afskedsreception for Rådets Direktør René la Cour Sell

Sted:
Rådet for Større Færdselssikkerhed
Lersø Parkalle 111
2100 København Ø

René la Cour Sell fratræder 15. maj 2007 sin stilling i Rådet for
Større Færdselssikkerhed som direktør, efter 6 års tjeneste i Rådet.
René la Cour Sell har ikke ønsket at forlænge kontrakten

;) ;) ;)

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 08-05-07 10:12

Henrik Stidsen skrev:

> René la Cour Sell har ikke ønsket at forlænge kontrakten

Hvilken afløser får vi så fornøjelse af?
Hans
http://kortlink.dk/2hsd

Fra : Hr. Jensen

Dato : 08-05-07 10:44

On Tue, 8 May 2007 11:11:54 +0200 "Hans Paulin \(6310\)"
<me@privacy.net> sent the following smoke signals:

>Hvilken afløser får vi så fornøjelse af?

Margrethe Auken eller en anden fartforskrækket rød lejesvend...

--
Thomas

The Hangman's Knot Inn

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 08-05-07 10:52

Hr. Jensen skrev:

> Margrethe Auken

Nej, nu stopper du faeme!
Hans
http://kortlink.dk/2hsd

Fra : Hr. Jensen

Dato : 08-05-07 14:02

On Tue, 8 May 2007 11:51:32 +0200 "Hans Paulin \(6310\)"
<me@privacy.net> sent the following smoke signals:

>Nej, nu stopper du faeme!

Gerne, men ville det undre dig det mindste, hvis jeg fik ret?

--
Thomas

The Hangman's Knot Inn

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 08-05-07 22:50

Hr. Jensen skrev:

> Gerne, men ville det undre dig det mindste, hvis jeg fik ret?

Overhovedet ikke!
Hans
http://kortlink.dk/2hsd

Fra : Tom

Dato : 08-05-07 17:42

"Hr. Jensen" <aage.er@musikalsk.invalid> wrote in message
> On Tue, 8 May 2007 11:11:54 +0200 "Hans Paulin \(6310\)"
> <me@privacy.net> sent the following smoke signals:

> Margrethe Auken eller en anden fartforskrækket rød lejesvend...

Ja så sælger jeg godt nok bilen

--
Tom

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 08-05-07 21:35

"Tom" <christensen@bigfoot.com> skrev i en meddelelse

> "Hr. Jensen" <aage.er@musikalsk.invalid> wrote in message

> Ja så sælger jeg godt nok bilen

Lover du det?
Husk hvad der skete med "Hop i havnen"
Billederne er da gode.

--
mvh Uffe
Mondeo 1,8i

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 08-05-07 10:30

On 8 Maj, 11:11, "Hans Paulin \(6310\)" <m...@privacy.net> wrote:

> Hvilken afløser får vi så fornøjelse af?

Sikkert en af samme skuffe - ved ikke om der er offentliggjort en
afløser endnu.

Fra : Finn Guldmann

Dato : 11-05-07 22:43

Henrik Stidsen skrev:
> Sikkert en af samme skuffe - ved ikke om der er offentliggjort en
> afløser endnu.

Var det ikke der Mogens Wilbert skulle hen?

--
MVH Finn

Fra : Leonard

Dato : 12-05-07 07:40

On Fri, 11 May 2007 23:42:58 +0200, Finn Guldmann wrote:

> Var det ikke der Mogens Wilbert skulle hen?

Mogens Wilbert er ansat i Rådet for Større Færdselssikkerhed, men jeg
tror ikke han har planer om at skulle være direktør.

--
Leonard
http://vw.leonard.dk/

Fra : Finn Guldmann

Dato : 12-05-07 09:50

Leonard skrev:
> Mogens Wilbert er ansat i Rådet for Større Færdselssikkerhed, men jeg
> tror ikke han har planer om at skulle være direktør.

Gudskelov.

--
MVH Finn

Fra : Hr. Jensen

Dato : 08-05-07 10:46

On 8 May 2007 01:03:51 -0700 Henrik Stidsen <henrikstidsen@gmail.com>
sent the following smoke signals:

>http://www.sikkertrafik.dk/77d632c8

Det skulle da kun være for at sikre sig, at han ikke skifter mening.
Manden er jo radikal...

--
Thomas

The Hangman's Knot Inn

Fra : Morten Nielsen

Dato : 08-05-07 13:04

> Det skulle da kun være for at sikre sig, at han ikke skifter mening.
> Manden er jo radikal...

Ny Alliance, i følge radioavisen kl. 14.00 :)

/Morten N

Fra : Hr. Jensen

Dato : 08-05-07 14:00

On Tue, 8 May 2007 14:04:00 +0200 "Morten Nielsen"
<gzus|fjern_dette|@worldonline.dk> sent the following smoke signals:

>Ny Alliance, i følge radioavisen kl. 14.00 :)

Hey-ho...så 'radikal -10%' da.

--
Thomas

The Hangman's Knot Inn

Fra : Fister Løgsovs

Dato : 08-05-07 14:21

Morten Nielsen forklarede:

> Ny Alliance, i følge radioavisen kl. 14.00 :)
>

> /Morten N

Der mistede de lige min evt. underskrift på en opstiller.
Kai

Fra : 3140 Jim Bob

Dato : 08-05-07 19:10

"Fister Løgsovs" <Kunta@starmail.invalid.co.za> skrev i en meddelelse
> Morten Nielsen forklarede:

> Der mistede de lige min evt. underskrift på en opstiller.
> Kai

Ditto

/JB

Fra : Finn Guldmann

Dato : 11-05-07 22:44

Hr. Jensen skrev:
> Det skulle da kun være for at sikre sig, at han ikke skifter mening.
> Manden er jo radikal...

Nu er han så blevet alternativ.

--
MVH Finn

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 08-05-07 13:49

Og http://www.dr.dk/Nyheder/Politik/2007/05/08/135331.htm?nyheder

--
Christian.....MSN: spørg...
http://www.yee-haw.dk

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 16-05-07 09:46

On 12 Maj, 10:49, Finn Guldmann <n...@a.invalid> wrote:
> Leonard skrev:>> Var det ikke der Mogens Wilbert skulle hen?
>
> Gudskelov.

Ja tænk om der var nogen som lagde restriktioner på højresvingende
lastbiler...........