Ophug indenfor 30km af holstebro der vil t~
Fra : Dennis Pedersen

Dato : 07-05-07 18:50

Hello,
Min makkers Marena fik dødstødet ved meggeren idag (revnet topstykke) - så
nu skal lortet køres til skrot.
Spørgsmålet er hvem vil skrotte den uden at pelse ham?

Nogen der kender en ophugger indenfor max 30km af holstebro der vil give en
mønt (eller alternativt tage imod den U/B)

/Dennis

Fra : Andersen [3650]

Dato : 07-05-07 19:12

"Dennis Pedersen" <usenetspam*FJERNDETTE*@daydreamer.dk> skrev i en
meddelelse news:463f66aa$0$197$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> [...]
>
> Nogen der kender en ophugger indenfor max 30km af holstebro der vil give
> en mønt (eller alternativt tage imod den U/B)

Hvad med at bortgive den som reservedele, så
kommer der sikkert en og henter

Fra : TDN

Dato : 07-05-07 19:24

> [...]
>
> Nogen der kender en ophugger indenfor max 30km af holstebro der vil give
> en mønt (eller alternativt tage imod den U/B)

Selvom det er en Fiat, er den ikke for god til hugge op? De er vel ikke mere
end maks. 10 år gamle og de billigste brugte herhjemme koster vel 30-40 kkr,
så selv med en defekt motor må det kunne betale sig sælge den.

Mvh
Thomas

Fra : Tom

Dato : 07-05-07 19:33

"TDN" <tdn.fjerndette@tele2adsl.dk> wrote in message

> [...]
> mere end maks. 10 år gamle og de billigste brugte herhjemme koster vel
> 30-40 kkr, så selv med en defekt motor må det kunne betale sig sælge den.

Fiat er i hvert fald ikke billige med deres topstykker. En vens Tipo 2.0
skulle have ny top efter en knækket tandrem. Han måtte give 16.000 bare for
topstykket som ikke var til at skaffe brugt.....desuden kom nye ventiler,
toppakning m.m. og arbejdsløn så samlede pris røg laaangt op i 20 Kilo
klassen.

--
Tom

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 07-05-07 21:20

"TDN" <tdn.fjerndette@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> mere end maks. 10 år gamle og de billigste brugte herhjemme koster vel
> 30-40 kkr, så selv med en defekt motor må det kunne betale sig sælge den.

Den er vist fra 1999 så vidt jeg husker.
Men hans kollega var så "flink" at smadre fronten på den så forskærm og
kofanger er i sølle forfatning.
Biler koster jo gratis derovre i SE :)

Grunden til at lade den hugge op var vist at så var den væk i en fart.
Den holder i Holstebro nu og han er bosiddende i sverige. Den kan ikke blive
holdende her til evig tid indtil der findes en køber til vraget

/Dennis

Fra : JBH

Dato : 07-05-07 23:01

> [...]
> nu skal lortet køres til skrot.
> Spørgsmålet er hvem vil skrotte den uden at pelse ham?

Den blå avis, evt. under rubrikken "gives væk" ?

mvh
JBH.

Fra : Uffe Ravn

Dato : 08-05-07 01:01

JBH wrote:

> Den blå avis, evt. under rubrikken "gives væk" ?

"Bortgives"

Mvh. Uffe Ravn

Fra : Troels Plougmann-Ols~

Dato : 09-05-07 18:41

> Nogen der kender en ophugger indenfor max 30km af holstebro der vil give
> en mønt (eller alternativt tage imod den U/B)

2 skumbananer budt!

Troels