Er blondiner VIRKELIG så dumme?
Fra : Tom

Dato : 07-05-07 16:21

Ja undskyld men nu kan jeg ikke lade værre mere. Men kan man virkelig være
så snotdum at man ikke fatter når man har kørt spritkørsel og får et
køreforbud, ja så forstår man ikke at det gælder ALT kørsel og ikke kun
privatkørsel.
Dertil kommer så at blondinen bliver stoppet af politiet uden kørekort og
får endnu en advarsel hvor hun skal skrive under på at hun ikke må køre bil.
Nu kommer det bedste så: Nu mener blondinen da hun bliver taget for 3. gang,
at det er hendes rådgiver der har givet hende forkert oplysninger og at hun
er blevet uretfærdig behandlet af politiet og retsvæsen.

Ovenstående må de i ramme alvor bekræfte at nogen blondiner vitterlig er
født med næsten ingen hjerne og at IQ er noget der skal måles i promiller
))

http://ekstrabladet.dk/flash/udlandkendte/article296285.ece

Hold kææææææft, hun er da vitterlig en god joke

--
Tom

Fra : Hr. Jensen

Dato : 07-05-07 16:40

On Mon, 7 May 2007 17:20:49 +0200 "Tom" <christensen@bigfoot.com> sent
the following smoke signals:

>Ovenstående må de i ramme alvor bekræfte at nogen blondiner vitterlig er
>født med næsten ingen hjerne og at IQ er noget der skal måles i promiller

De har måske taget fejl af IQ-testen og blodprøven...

--
Thomas

The Hangman's Knot Inn

Fra : Stud

Dato : 07-05-07 16:47

"Tom" <christensen@bigfoot.com> wrote in message
> [...]
> ))
>
> http://ekstrabladet.dk/flash/udlandkendte/article296285.ece
>
> Hold kææææææft, hun er da vitterlig en god joke

Da jeg læste din beskrivelse, måtte jeg rynke lidt på næsen, da det lyder
som lidt af en røverhistorie. Da jeg så fulgte linket, blev det jo straks en
helt anden sag: Det er jo PARIS HILTON det drejer sig om, om JA, så dum tror
jeg gerne på hun er. Magen til lille ***** skal man da lede længe efter.

(Mon ikke hun udemærket ved bedre, men "bare har folk til" at fortælle sig
at hun godt må køre!? Så kan man jo bare fyre dem bagefter, og på den måde
se lidt bedre ud fans'nes øjne....

Stud

Fra : alexbo

Dato : 07-05-07 16:47

"Tom" skrev

> Hold kææææææft, hun er da vitterlig en god joke

Helt dum kan hun ikke være, millioner følger med i hendes liv og færden.

TV 2 news fandt at en udtalelse fra Paris Hilton var en nyhed, stort set på
linie med en udtalelse fra den nye franske præsident.

mvh
Alex Christensen

Fra : Tom

Dato : 07-05-07 18:57

"alexbo" <alexbo@email.dk> wrote in message

> "Tom" skrev

> Helt dum kan hun ikke være, millioner følger med i hendes liv og færden.

Hun er født med millionerne, det er hendes far der har Hilton hotellerne.
Men nu giver udtrykket "dum gås" pludselig mening

> TV 2 news fandt at en udtalelse fra Paris Hilton var en nyhed, stort set
> på linie med en udtalelse fra den nye franske præsident.

Ja hun har da forstået at markere sig på en ganske underholdende måde. Jeg
trækker på smilebåndet hver gang der er nyt om hende på forsiden

--
Tom

Fra : alexbo

Dato : 07-05-07 20:12

"Tom" skrev

> Hun er født med millionerne,

Hmm, så er jeg gået glip af de første afsnit.

mvh
Alex Christensen

Fra : Ukendt

Dato : 08-05-07 11:18

> "Tom" skrev

> Hmm, så er jeg gået glip af de første afsnit.

Du er nok ikke gået glip af så meget:
http://www.google.dk/search?q=paris+hilton&sourceid=navclient-ff&ie=UTF-8&rls=GGGL,GGGL:2006-10,GGGL:da
og vis du sætter hende sammen med Britney Spears, så er soapeoperaen sikret

http://www.google.dk/search?hl=da&rls=GGGL,GGGL:2006-10,GGGL:da&sa=X&oi=spell&resnum=0&ct=result&cd=1&q=paris+hilton+Britney+Spears&spell=1

Men der er vist ikke kontanter der savnes i de kredse.
--
Møller
"Bag enhver mand står der en kvinde med himmelvendte øjne"

Fra : Bruno

Dato : 07-05-07 18:17

Tom wrote:
> [...]
> ))
>
> http://ekstrabladet.dk/flash/udlandkendte/article296285.ece
>
> Hold kææææææft, hun er da vitterlig en god joke

Hvis du bassere særligt meget på EB's udlægning af hvad der skrives i
den amerikanske sladderpresse, så ved jeg godt hvem der er dum

I betragtning af at Paris Hilton formår at tjene endog rigtig mange
penge, så kan hun vel ikke være helt dum. Der er vel snare tale om at
hun ikke har sat sig ind i tingene og hvad det angår så adskiller hun
sig vist ikke synderligt fra rigtig mange danske bilister*.

Faktisk så siger det vist mere om os andre at vi beskæftiger os med Frk.
Hilton, end det siger om hende og hendes intelekt!

Mvh
Bruno

*Et godt eksempel er håndteringen af rundkørsler for hvor tit er det
ikke folk undlader at bruge blinklys.

Fra : Tom

Dato : 07-05-07 18:54

"Bruno" <dont.use@this.address.ever> wrote in message

> Hvis du bassere særligt meget på EB's udlægning af hvad der skrives i den
> amerikanske sladderpresse, så ved jeg godt hvem der er dum

hehe, det har nu været i hele den danske dagspresse i de sidste par dage

> I betragtning af at Paris Hilton formår at tjene endog rigtig mange penge,
> så kan hun vel ikke være helt dum.

Hun er født med en sølvske i munden. Det er hendes far der tjener pengene og
hende der bruger dem )

> Der er vel snare tale om at hun ikke har sat sig ind i tingene og hvad det
> angår så adskiller hun sig vist ikke synderligt fra rigtig mange danske
> bilister*.

Heh, jeg tror selv de fleste ville have fattet alvoren efter at været taget
2 gange, men at der ligefrem skal 3 gange til og man så stadig ikke kan se
man har gjort noget galt LOL

> Faktisk så siger det vist mere om os andre at vi beskæftiger os med Frk.
> Hilton, end det siger om hende og hendes intelekt!

Har godt nok sjældent hørt om danskere der kan måle sig med hende

--
Tom

Fra : Bruno

Dato : 07-05-07 20:23

Tom wrote:
> hehe, det har nu været i hele den danske dagspresse i de sidste par dage

Det ændre ikke på det meste er sladder og ikke seriøs journalistik.

> Hun er født med en sølvske i munden. Det er hendes far der tjener pengene og
> hende der bruger dem )

Du er dårligt orienteret. Hun er født rig, men hindre hende altså ikke i
at tjene sine egne penge.

"According to Forbes Magazine, Hilton earned approximately $2 million in
2003–2004,[30] $6.5 million in 2004-2005,[31] and $7 million in 2005-2006."

Citat fra Wiki artiklen om Paris.

> Heh, jeg tror selv de fleste ville have fattet alvoren efter at været taget
> 2 gange, men at der ligefrem skal 3 gange til og man så stadig ikke kan se
> man har gjort noget galt LOL

Nu er der ligesom himmelvid forskel på nogle småbøder og en tur i
spjældet, tænk forøvrigt på hvor mange der åbenbart ikke kan tage vores
kørekort system alvorligt og køre bil uden.

> Har godt nok sjældent hørt om danskere der kan måle sig med hende

I betragtning af hvor meget mange dømmer en person som Paris Hilton, så
kan man vist godt stille spørgsmål til dit udsagn!

Mvh
Bruno

Fra : Ukendt

Dato : 07-05-07 20:32

Bruno wrote:
> [...]
>
> "According to Forbes Magazine, Hilton earned approximately $2 million
> in 2003–2004,[30] $6.5 million in 2004-2005,[31] and $7 million in

Står der hvordan hun har tjent pengene? Pengegaver fra far er jo også en
slags indkomst.
Men derudover har vist sit eget tøjmærke og har arbejdet som model.

Fra : Stud

Dato : 07-05-07 20:47

"Peter Sørensen" <//\\> wrote in message
>SNIP
> Men derudover har vist sit eget tøjmærke og har arbejdet som model.

Og det fatter man jo ikke. Hun ligner IMHO en bøjet færge.....

Det kan forresten anbefales at se det "South Park" afsnit hvor hun
"gæsteoptræder". Magen til lattermavekramper har jeg ikke haft længe :)

Morten

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 07-05-07 22:10

Stud skriver:

> Og det fatter man jo ikke. Hun ligner IMHO en bøjet færge.....

Fuldstændig enig.

Men måske hendes egne video'er med sig selv i midten som "brugsmodel"
har givet pote ?

> Det kan forresten anbefales at se det "South Park" afsnit hvor hun
> "gæsteoptræder". Magen til lattermavekramper har jeg ikke haft længe :)

Det er jeg desværre gået glip af....

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Tom

Dato : 07-05-07 22:46

> Det ændre ikke på det meste er sladder og ikke seriøs journalistik.

Muligvis, men hun leverer nu selv mange af historierne endda med fotos som
hun ikke kan løbe fra. Lige fra trusseløse bilture og til silicone.......
Men lige i denne sag virker det nu ikke som om pressen løber med halv vind.

> Du er dårligt orienteret. Hun er født rig, men hindre hende altså ikke i
> at tjene sine egne penge.

Hun er stadig født med en sølvske i munden. Det er først for ganske nyligt
at hun har fået sin egen undertøjsserie og duftserie og et ynkeligt forsøg
som sanger. Forbes skriver ikke hvor meget hun har tjent på de enkelte
aktiviteter. Men et er sikkert, tøj, dufte og sanger muligheder er kun
kommet fordi hun er født ind i jetsettet.

> [...]
> spjældet, tænk forøvrigt på hvor mange der åbenbart ikke kan tage vores
> kørekort system alvorligt og køre bil uden.

Det var lige det jeg gjorde. Det er også sådan kørsel uden kørekort straffes
hvis man læser lovteksten.

Jep, det må man gerne

--
Tom

Fra : Ukendt

Dato : 08-05-07 11:23

> [...]

> spjældet, tænk forøvrigt på hvor mange der åbenbart ikke kan tage vores
> kørekort system alvorligt og køre bil uden.

Uha, nu er du ude på skrammer

Da jeg skrev det med henvisning til konkrete sager, var jeg ved at blive
lynchet her i gruppen.

Men det er jo korrekt, og så er der de der har "kørekort" uden køreprøve, og
de der har fået DK-kørekort på baggrund af et pap taget i udlandet.

Møller

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 08-05-07 07:41

"Bruno" <dont.use@this.address.ever> skrev i en meddelelse

> Faktisk så siger det vist mere om os andre at vi beskæftiger os med Frk.
> Hilton, end det siger om hende og hendes intelekt!

Emnet, der er valgt til denne tråd siger også en del om evnen til at drage
konklusioner om andres intellekt. *S*

Men reaktionerne afslører også evnen til at spotte en ægte blondine.

Paris Hilton har affarvet hår. Hun er snarere brunette end blondine.
http://www.mtv.com/shared/promoimages/news/f/fashion/olympus_fashion_week_2006/paris_hilton/281x211.jpg

Fra : Ukendt

Dato : 07-05-07 20:27

Tom wrote:
> [...]
> promiller
>
> http://ekstrabladet.dk/flash/udlandkendte/article296285.ece
>
> Hold kææææææft, hun er da vitterlig en god joke

45 dage for at køre uden kørekort.... og 80 dage til ham gutten der kørte
mor og datter ihjel?
Det passer da heller ikke en skid sammen.
Men hva, jeg sidder og får hjerte/karsygdomme af alle de pizza jeg æder, og
3000 km væk dør folk fordi de ikke kan få rent drikkevand. Ja, Gud griner
fandme af os...

Fra : Stud

Dato : 08-05-07 13:30

Så er den her..Paris Hilton som gæsteoptrædende i South Park:
http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&videoID=1495593792

Det er fanme humor :)

Stud

Fra : Jesper

Dato : 23-05-07 21:21

> http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&videoID=1495593792

Hold da kæft - har den været bragt på amerikansk tv ?????
Der er måske håb for dem endnu :D

Jesper