radio
Fra : karsten & Pia

Dato : 06-05-07 17:02

Min bilradio lyder som om den forvrænger når den står på radio. Der er ikke
noget i vejen når lyden kommer fra cd. Hvad er der galt eller har jeg købt
for billigt. ("Dunlup" m. bluetooth.)

hilsen karsten

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 06-05-07 17:08

"karsten & Pia" <xx@£.de> skrev i meddelelsen
> Min bilradio lyder som om den forvrænger når den står på radio. Der er
> ikke noget i vejen når lyden kommer fra cd. Hvad er der galt eller har jeg
> købt for billigt. ("Dunlup" m. bluetooth.)

Købt for billigt.

Det er pga. tuneren deri.. højst sansynligt.

Fra : TDN

Dato : 06-05-07 17:57

"karsten & Pia" <xx@£.de> skrev i en meddelelse
> [...]
> ikke noget i vejen når lyden kommer fra cd. Hvad er der galt eller har jeg
> købt for billigt. ("Dunlup" m. bluetooth.)

Check en ekstra gang om antenne stikket ind i radioen sidder korrekt hvis
det ikke har helt fat, kan det sagtens give dårlig modtagelse.

Mvh
Thomas