Ventetid på syn
Fra : Mr. Printer

Dato : 05-05-07 11:24

Hej,

Er der nogle der ved hvor lang ventetid der er på et periodisk syn?

Det drejer sig om en brugt bil der ikke endnu er indkaldt til syn, men
lige skal synes før salg.

Tak for hjælpen.

Fra : Leo Jensen

Dato : 05-05-07 11:58

"Mr. Printer" <time4me2write@yahoo.com> skrev i en meddelelse
Hej,

Er der nogle der ved hvor lang ventetid der er på et periodisk syn?

De fleste steder er der slet ikke kø. Du kan ofte få en tid samme dag eller
i løbet af et par dage.

Leo

Fra : Flemming

Dato : 05-05-07 12:26

Mr. Printer wrote:
> [...]
>
> Er der nogle der ved hvor lang ventetid der er på et periodisk syn?
>
> Det drejer sig om en brugt bil der ikke endnu er indkaldt til syn, men

Mon ikke det er muligt, se her;
http://www.applusbilsyn.dk/til-syn/synssteder/drive-in/

Mvh. Flemming

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 05-05-07 12:06

Mr. Printer wrote:
> Hej,
>
> Er der nogle der ved hvor lang ventetid der er på et periodisk syn?
>
> Det drejer sig om en brugt bil der ikke endnu er indkaldt til syn, men
> lige skal synes før salg.

Hvor i landet?

Gå ind på applus+ og forsøg at booke din bil ...

--
Per, Esbjerg<

Fra : Tom

Dato : 05-05-07 18:29

"Per Henneberg Kristensen" <phk_fjern_@esenet.dk> wrote in message

> Hvor i landet?

I sønderborg f.eks

> Gå ind på applus+ og forsøg at booke din bil ...

Behøves ikke, man laver bare "drop-in" jeg skulle så godt nok vente 5 min.
men pyt

--
Tom

Fra : www.netink.dk / ww~

Dato : 05-05-07 12:58

Hej

>Er der nogle der ved hvor lang ventetid der er på et periodisk syn?

Ingen, kør ned til e af den der her drive-in syn - så kommer man til
efter tur !

--

Lars Engelhardt
ADMIN www.GPSdebat.dk

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 05-05-07 13:45

"www.netink.dk / www.GPSdebat.dk" <infoFJERN@netinkFJERN.dk> skrev i
meddelelsen news:59so3391n8qlj776aqv5auh6q5gt73ev8g@4ax.com...
> Hej

> Ingen, kør ned til e af den der her drive-in syn - så kommer man til
> efter tur !

Yep.. det kan snart ikke blive nemmere.. altså såfremt bilen er iorden

Fra : Mr. Printer

Dato : 05-05-07 16:58

Det er jo slet ikke noget problem ser jeg. Sådan var det jo ikke
tidligere.

Mange tak for svarene.