Udstyrsdetalje i en '02 Audi A4 3,0 cab?
Fra : Mogens

Dato : 03-05-07 05:09

I midterkonsolen på denne A4 er der 3 displays - hvad er det?
Klimaanlægets kontrol - bizone?
www.mobile.de/cgi-bin/da.pl?bereich=pkw&sr_qual=GN&top=2&id=11111111253115010

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 03-05-07 09:25

Mogens wrote:
> I midterkonsolen på denne A4 er der 3 displays - hvad er det?
> Klimaanlægets kontrol - bizone?
> www.mobile.de/cgi-bin/da.pl?bereich=pkw&sr_qual=GN&top=2&id=11111111253115010

Jep - de to yderste.

Ved ikke med den i midten...

XXXXXXXXXXXX CENCURERET XXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Fra : Brian

Dato : 03-05-07 09:35

Morten Fruergaard wrote:

> Ved ikke med den i midten...

Det er blæserhastighed., så vidt jeg husker.

/Brian

Fra : Carsten H

Dato : 03-05-07 09:58

> Det er blæserhastighed., så vidt jeg husker.
>
> /Brian

De to yderste viser temp i højre og venstre side. Den i midten viser hvordan
dit klimaanlæg er aktiveret samt hastigheden på blæseren. ( der kunne vises
4 "prikker" for hastigheden af blæseren og der kunne stå Auto i displayet
der fortæller dig at automatikken styrer klimasystemet.
..