Problemer med vindues visker bag på ford E~
Fra : Steen

Dato : 02-05-07 16:57

Hej i gruppen.

Når jeg slår kontakten til bagrude viskeren til på min Escort, tænder varmen
til bagruden og tågelys samtidig og kan ikke slukkes før jeg afbryder
viskeren,( det er noget der lige er kommet, den har ellers virket udmærket
indtil nu ) men viskeren køre ikke... har haft viskermotoren ude og sat
strøm direkte til viskeren, så virker tilsyneladende udmærket....er der
nogle kloge hoveder i gruppen der har et bud på hvad det kan være...

Mvh.
Steen

Fra : Tom

Dato : 02-05-07 18:40

"Steen" <seis@mail.tele.dk> wrote in message

> [...]
> der nogle kloge hoveder i gruppen der har et bud på hvad det kan være...

En manglende stelforbindelse

--
Tom

Fra : CarstenGP \(8381\)

Dato : 02-05-07 23:02

"Tom" <christensen@bigfoot.com> skrev i en meddelelse

> "Steen" <seis@mail.tele.dk> wrote in message

> En manglende stelforbindelse
>
> --
> Tom

Ja, det ville også være mit første bud.
Mig og en kammerat havde for lidt tid siden, et lign. tilfælde...
Den lavede rent faktisk noget lign, med viskere, lys og blinklys.
Vi målte løs efter manglende stel. Men løsningen var ret enkel.
Der var en pære bagtil, der lavede kortslutning og satte stel på en
forsyning.
Da vi satte nye pærer i, var problemet løst. (heldigvis)