Konklussion: Det er arbejderen der er skyl~
Fra : Henning

Dato : 02-05-07 12:51

Kørte i går morges min vanlige tur fra København til Ballerup ad
Motorring 3. Men hov - turen, der normalt tager 35 minutter blev
overstået på 20... Det samme da jeg kørte den anden vej om
eftermiddagen.
I går var 1. maj, arbejdernes kampdag, det samme som arbejdernes
fridag. Vi kan derfor konkludere, at det er de samme der er skyld i
alle problemerne i trafikken....

Fra : Lars Kristensen

Dato : 02-05-07 14:20

Henning wrote:
> [...]
> I går var 1. maj, arbejdernes kampdag, det samme som arbejdernes
> fridag. Vi kan derfor konkludere, at det er de samme der er skyld i

Med andre ord: Arbejderne skal have meget mindre i løn så de ikke har
råd til at købe bil

- Lars

Fra : Klaus G.

Dato : 02-05-07 14:41

> I går var 1. maj, arbejdernes kampdag, det samme som arbejdernes
> fridag. Vi kan derfor konkludere, at det er de samme der er skyld i
> alle problemerne i trafikken....
Du er helt galt på den. Jeg tror det er vindmøllerne! Der er jo kommet flere
og flere vindmøller, og samtidig er trafikken, og drivhuseffekten steget
ligeledes...

--
Klaus G. // Seth-Enoch
www.seth-enoch.dk/gallery

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 02-05-07 14:52

On 2 Maj, 15:41, "Klaus G." <klaus_g...@hotmail.com> wrote:

> Du er helt galt på den. Jeg tror det er vindmøllerne! Der er jo kommet flere
> og flere vindmøller, og samtidig er trafikken, og drivhuseffekten steget
> ligeledes...

Jamen vindmøllerne stod da ikke stille i går? ;)

Fra : Klaus G.

Dato : 02-05-07 14:57

> Jamen vindmøllerne stod da ikke stille i går? ;)
Ingen regler uden undtagelser ved du nok :)

--
Klaus G. // Seth-Enoch
www.seth-enoch.dk/gallery

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 02-05-07 14:54

On 2 Maj, 13:51, Henning <no.m...@all.invalid> wrote:
> [...]
> I går var 1. maj, arbejdernes kampdag, det samme som arbejdernes
> fridag. Vi kan derfor konkludere, at det er de samme der er skyld i

Jeg havde samme tanke i går morges på vej til arbejde - det var da
godt nok ikke mange biler man mødte. Godt nok var det Esbjerg
motorvejen - som ikke er den mest befærdede i verden - men jeg kørte
da 6-7km uden at møde en eneste bil, det er ikke normalt.

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 02-05-07 15:13

On 2 Maj, 15:57, "Klaus G." <klaus_g...@hotmail.com> wrote:

> Ingen regler uden undtagelser ved du nok :)

Ja det kan jo være en funktionærejet vindmølle jeg kørte forbi ;)

Fra : Aage Andersen

Dato : 02-05-07 15:32

"Henning"
> I går var 1. maj, arbejdernes kampdag, det samme som arbejdernes
> fridag. Vi kan derfor konkludere, at det er de samme der er skyld i
> alle problemerne i trafikken....

Nej det er arbejdsgivernes skyld. De kræver at jeg møder på arbejde hver
dag.

Aage

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 02-05-07 15:38

On 2 Maj, 16:32, "Aage Andersen" <aaa(REMOVE)@email.dk> wrote:

> Nej det er arbejdsgivernes skyld. De kræver at jeg møder på arbejde hver
> dag.

Dvs, du påtager dig skylden for alle trafikale problemer? Det må jeg
nok sige, brede skuldre ;)

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 02-05-07 23:44

"Henrik Stidsen" <henrikstidsen@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Dvs, du påtager dig skylden for alle trafikale problemer? Det må jeg
> nok sige, brede skuldre ;)

Har du ikke opdaget at han er knap 2 cm høj?

--
mvh Uffe