Gæt en bil
Fra : Bjarne K.

Dato : 02-05-07 08:51

Hvilken bil er det man kan se på dette billede

http://www.infinitycar.dk/picture.php?no=173&limit=0

(jeg har intet med firmaet at gøre)

Jeg så en bil igår, som jeg ikke kendte. Mener logoet var en drage, men er
ikke sikker. Den kunne godt minde lidt om ovenstående bil
(der stod jblcar.dk bagpå, og nej jeg har heller ikke noget med det firma at
gøre)

Bjarne K.

Fra : Brian

Dato : 02-05-07 09:02

Bjarne K. wrote:
> Hvilken bil er det man kan se på dette billede
>
> http://www.infinitycar.dk/picture.php?no=173&limit=0

Nyrer i fronten = BMW ?

> [...]
> men er ikke sikker. Den kunne godt minde lidt om ovenstående bil
> (der stod jblcar.dk bagpå, og nej jeg har heller ikke noget med det

Tjaa... Vauxhall har en drage lignende tingest i logoet.

/Brian

Fra : Bjarne K.

Dato : 02-05-07 09:16

"Brian" <nej@tak.du> wrote in message
> Nyrer i fronten = BMW ?

Tja, synes også det lignede en BMW, men det der utydelige logo der er lige
over kølergitret ligner da ikke BMWs (men næsten umuligt at afgøre)

> Tjaa... Vauxhall har en drage lignende tingest i logoet.

Det er da vist en ølve/ørn = grif

Jeg synes bilen mindede om en Altea, men det gik stærkt.

Fra : Bjarne K.

Dato : 02-05-07 09:26

"Brian" <nej@tak.du> wrote in message

> Nyrer i fronten = BMW ?

Jeg fandt lige et billede af en 320, og der er da vist ikke ret meget tvivl
om at du har ret i at det er en BMW.

Bjarne K.

Fra : MikLarsen@gmail.com

Dato : 02-05-07 09:23

On 2 Maj, 09:50, "Bjarne K." <n...@niet.ne> wrote:
> [...]
> ikke sikker. Den kunne godt minde lidt om ovenstående bil
> (der stod jblcar.dk bagpå, og nej jeg har heller ikke noget med det firma at

Den på billedet er en BMW 3 serie af seneste aftapning.

Mikael

Fra : Bjarne K.

Dato : 02-05-07 09:28

<MikLarsen@gmail.com> wrote in message
On 2 Maj, 09:50, "Bjarne K." <n...@niet.ne> wrote:

> Den på billedet er en BMW 3 serie af seneste aftapning.

Ja i har ret.

Så jeg må lede videre. Har søgt google images igennem, efter bil logoer, men
ikke rigtigt fundet det rigtige.

Bjarne K.

Fra : Brian

Dato : 02-05-07 10:16

Bjarne K. wrote:

> Så jeg må lede videre. Har søgt google images igennem, efter bil
> logoer, men ikke rigtigt fundet det rigtige.

Det kan da være at den er stylet/ombygget tilstrækkeligt til, at de har set
deres eget logo på.

/Brian

Fra : Kostas

Dato : 02-05-07 12:53

"Brian" <nej@tak.du> wrote in

> Det kan da være at den er stylet/ombygget tilstrækkeligt til, at de
> har set deres eget logo på.
>
> /Brian

Sjovt nok så jeg en BMW 6 serie uden tag i morges - men med samme sære logo
(altså intet BMW logo på den). Jeg kunne se bilen var købt hos Sand Jensen.

Things that makes you go hmmmmmm....

Mener der var lidt det samme med AMG C36 som heller ikke havde Mercedes
logoer på.

mvh

Kostas
email(a)kostas(.)dk

Fra : Otto J

Dato : 02-05-07 13:02

> Så jeg må lede videre. Har søgt google images igennem, efter bil logoer,
> men ikke rigtigt fundet det rigtige.

www.hamann-motorsport.de måske?

Mvh. Otto

Fra : Bjarne K.

Dato : 02-05-07 17:46

"Otto J" <hifiotto@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> www.hamann-motorsport.de måske?
>
> Mvh. Otto

Nej, mærket var for det første ret stort og rundt, og så mener jeg altså at
der var en drage eller en slange i mærket. Mener det var grønt

Men jeg kunne jo prøve at ringe til jbl og høre hvilken type
firmabil/udstillings bil de har. (Hvis det altså ikke bare var et
reklamebanner)

Men som sagt mindede det om en Altea.

Bjarne K.