krog på renault megane
Fra : essalj

Dato : 01-05-07 22:29

Hejsa.

Skal have en krog på min Megane stationcar 2001. Er det noget man kan
og har lov til at gøre selv? Hvis ikke hvodden gøres det så billigst
muligt? Sverige?

Med venlig hilsen

Lasse

Fra : Ukendt

Dato : 02-05-07 21:09

"essalj" <essalj_konk@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
Hejsa.

Skal have en krog på min Megane stationcar 2001. Er det noget man kan
og har lov til at gøre selv? Hvis ikke hvodden gøres det så billigst
muligt? Sverige?

Hvad må du egentlig smide på af vægt ?
Mener Renault ikke tillader meget andet
end en cykelanhænger..

Fra : www.netink.dk / ww~

Dato : 05-05-07 11:40

Hesja

>Hvad må du egentlig smide på af vægt ?

1000-1100 Kg, afhængig af model !

--

Lars Engelhardt
ADMIN www.GPSdebat.dk

Fra : www.netink.dk / ww~

Dato : 05-05-07 11:36

Hejsa

>Skal have en krog på min Megane stationcar 2001. Er det noget man kan
>og har lov til at gøre selv? Hvis ikke hvodden gøres det så billigst
>muligt? Sverige?

Det må du gerne selv, så skal bilen bare til syn bagefter før du må
bruge det !

hvis værkstedet gør det skl bilen ikke synes.

Værksted udfylder en blanket som du medbringer på motorkontoret til
omreg.

Ellers skal du kende en der jobber på et værksted og vil udfylde den
for dig !

--

Lars Engelhardt
ADMIN www.GPSdebat.dk