Bil fra 1972 kørt 13000 km!!!
Fra : Per Sørensen

Dato : 01-05-07 21:55

Under min kedsomhed faldt jeg over nedenstående annonce på en gammel sag af
en nsu, Årgang 1972 og ca 13000 km på tælleren. Imponerende at bilen kun har
kørt under 500 km pr år.

Kan nogle af jer stikke den med en anden annonce?

http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=49642429

mvh Per (der selv klarer de 13000 på et kvartal)

Fra : Peter Dalgaard

Dato : 01-05-07 22:09

"Per Sørensen" <Udskift med mit navn@overmarken.dk> writes:

> Under min kedsomhed faldt jeg over nedenstående annonce på en gammel sag af
> en nsu, Årgang 1972 og ca 13000 km på tælleren. Imponerende at bilen kun har
> kørt under 500 km pr år.

Hjælper lidt på det at den angiveligt har stået bomstille i 15 år. Men
alligevel...

Fra : Ukendt

Dato : 01-05-07 22:21

> Hjælper lidt på det at den angiveligt har stået bomstille i 15 år. Men
> alligevel...

Jeg tror at tælleren har været rundt nogle gange, der er nok kun 5 ciffre på
det speedometer.

Hvis man ser på standen af bilen ser motoren og føresædet ikke særlig pæne
ud.

--

Med Venlig Hilsen

Kimila.

Fra : tp

Dato : 01-05-07 22:30

> [...]
> kun har kørt under 500 km pr år.
>
> Kan nogle af jer stikke den med en anden annonce?

jeg vil så sige, at mine forældre havde en sådan i mine barndom. og tror
mig : om den så var sprit ny, så havde du ikke lyst til at eje sådane en
bil - den ELSKER værksteder :-/

mvh TP- Motorcykel fra 1993 med 18000km på klokken. Dernede af, men ikke
helt (og så en 2000 bil med +200.000km på klokken :-/

Fra : Fister Løgsovs

Dato : 02-05-07 15:42

Efter mange tanker skrev tp:

> [...]
>
> mvh TP- Motorcykel fra 1993 med 18000km på klokken. Dernede af, men ikke
> helt (og så en 2000 bil med +200.000km på klokken :-/

Jeg har nu altid syntes at en Prinz er så grim, at den er skøn, på en
eller anden måde.
Hvis VW skulle lave noget anderledes, så var det denne model de skulle
lave en retromodel af, nu hvor FIAT har slået dem 1000 gange i skønhed
på retromodeller.
Kai

Fra : Mogens

Dato : 02-05-07 19:05

"Fister Løgsovs" <Kunta@starmail.invalid.co.za> skrev i en meddelelse

> Jeg har nu altid syntes at en Prinz er så grim, at den er skøn, på en
> eller anden måde.
> Hvis VW skulle lave noget anderledes, så var det denne model de skulle
> lave en retromodel af

Gad vide om der ville blive gjort et registreringsafgiftstillæg grundet
den uhyggelig ringe sikkerhed. Benzintanken har man på skødet !

Fra : Hr. Jensen

Dato : 01-05-07 23:44

On Tue, 1 May 2007 22:55:00 +0200 "Per Sørensen" <Udskift med mit
navn@overmarken.dk> sent the following smoke signals:

http://www.bilbasen.dk/Cars/UsedCars/ShowCar.aspx?AdId=340300243&source=1

--
Thomas

The Hangman's Knot Inn

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 01-05-07 23:51

Hr. Jensen skrev:

> http://www.bilbasen.dk/Cars/UsedCars/ShowCar.aspx?AdId=340300243&source=1

Ikke så sært når den står oven på de kasser!
Hans
http://kortlink.dk/2hsd

Fra : Brian S Jensen

Dato : 02-05-07 17:30

"Per Sørensen" <Udskift med mit navn@overmarken.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=49642429
>
> mvh Per (der selv klarer de 13000 på et kvartal)

Hej

Jeg tror ikke på de 13.000km med den kabine !

Men selvfølgelig, er der beviser, kan jeg da overbevises

Mvh.
Brian S Jensen