Rabat hos scandlines
Fra : Gunnar007

Dato : 01-05-07 18:52

Har bilfolket her nogen fif for at opnå rabat hos scandlines på gedser
rostock ??
De har afskaffet "gule afgange" på den rute, så nu leder jeg efter noget som
kan få prisen lidt ned.

Hilsen G

Fra : Andersen [3650]

Dato : 01-05-07 19:29

"Gunnar007" <007g@teamsos.dk> skrev i en meddelelse
> Har bilfolket her nogen fif for at opnå rabat hos scandlines på gedser
> rostock ??

Du anskaffer blot denne æske:
http://www.youtube.com/watch?v=CP9HpgH0m5s
Så kommer du med som gående
God tur.

Fra : Peter Dalgaard

Dato : 01-05-07 20:26

"Gunnar007" <007g@teamsos.dk> writes:

> [...]
> rostock ??
> De har afskaffet "gule afgange" på den rute, så nu leder jeg efter noget som

Jeg tror ikke der er nogen narrestreger ud over hvad der fremgår af
deres hjemmeside og det eneste der gi'r rabat efter 1/6 ser ud til at
være noget med ud og hjem samme dag. Og så lige 10% på autobizz10.

Ellers skal man vist til at finde en tysker der skal den modsatte vej
og så bytte bil 2 gange...

Fra : tp

Dato : 01-05-07 20:45

> Jeg tror ikke der er nogen narrestreger ud over hvad der fremgår af
> deres hjemmeside og det eneste der gi'r rabat efter 1/6 ser ud til at
> være noget med ud og hjem samme dag. Og så lige 10% på autobizz10.

hvad med fdm? har der ikke tidligere været noget?

Fra : Henning

Dato : 01-05-07 20:45

On Tue, 1 May 2007 19:51:56 +0200, "Gunnar007" <007g@teamsos.dk>
wrote:

> [...]
>rostock ??
>De har afskaffet "gule afgange" på den rute, så nu leder jeg efter noget som

FDM?