Tabt worddokument
Fra : Sorteper

Dato : 20-05-07 09:59

Word siger pludeselig at der er fejl og lukker. Men ligger disse data ikke i
et eller andet temp fil?

Fra : Filip

Dato : 21-05-07 14:29

> Word siger pludeselig at der er fejl og lukker. Men ligger disse data ikke
> i et eller andet temp fil?

Ofte kan du genstarte computeren, og derefter starte word igen - så skulle
den gerne kunne genskabe en del af filen selv, alt efter om den er sat til
automatisk at gemme eks. hvert 10. min.
Hvilken office version bruger du?

Filip

Fra : Filip

Dato : 21-05-07 14:33

> [...]
> den gerne kunne genskabe en del af filen selv, alt efter om den er sat til

Jeg fik ikke svaret på dit spørgsmål før. På min comp. ligger det i denne
mappe:

C:\Documents and Settings\BRUGER NAVN\Application Data\Microsoft\Word\

Jeg bruger office 2007