|
| Dobbelt levering... Fra : Ole Pedersen |
Dato : 04-07-01 22:10 |
|
Kære gruppe!
Jeg ved ikke lige hvor jeg skal gå hen med dette spørgsmål.
Men jeg står i den situation at have bestile en vare hos et udenlandsk
firma. Varen HAR jeg fået - plus en ekstra... Jeg har altså fået den samme
vare to gange. Jeg har ikke hørt fra firmaet endnu, men hvordan er
rettighederne med det? Må jeg beholde nummer to levering, skal jeg henvende
mig hurtigst muligt, kan de sagsøge mig, skal JEG betale den eventuelle
tilbagelevering...?
Håber I kan hjælpe mig,
Ole Pedersen, Dansk Engros A/S
| |
Knud Berggreen (07-07-2001)
| Kommentar Fra : Knud Berggreen |
Dato : 07-07-01 10:51 |
|
In <9i00lr$gd0$1@sunsite.dk>, on 07/04/2001
at 11:10 PM, "Ole Pedersen" <ole@danskengros.dk> said:
>Kære gruppe!
>Jeg ved ikke lige hvor jeg skal gå hen med dette spørgsmål.
>Men jeg står i den situation at have bestile en vare hos et udenlandsk
>firma. Varen HAR jeg fået - plus en ekstra... Jeg har altså fået den
>samme vare to gange. Jeg har ikke hørt fra firmaet endnu, men hvordan er
>rettighederne med det? Må jeg beholde nummer to levering, skal jeg
>henvende mig hurtigst muligt, kan de sagsøge mig, skal JEG betale den
>eventuelle tilbagelevering...?
Du skal selvfølgelig kontakte leverandøren og aftale med dem hvordan du
får returneret varen uden omkostninger for dig.
/Knud
| |
Peter Grauslund Chri~ (09-07-2001)
| Kommentar Fra : Peter Grauslund Chri~ |
Dato : 09-07-01 11:09 |
|
"Ole Pedersen" <ole@danskengros.dk> wrote in message
news:9i00lr$gd0$1@sunsite.dk...
[klip]
> Må jeg beholde nummer to levering, skal jeg henvende
> mig hurtigst muligt, kan de sagsøge mig, skal JEG betale den
eventuelle
> tilbagelevering...?
Du må beholde begge leveringer, hvis du betaler for dem begge to.
/Peter
--
http://www.grauslund.com/
| |
|
|