Danske feriedag i iCal
Fra : Peter B. P.

Dato : 17-05-07 11:48

Tænkte jeg ville dele dette med dem af jer der bruger iCal:

http://icalshare.com/index.php?topic=holidays&page=6

--
regards , Peter B. P.
http://titancity.com/blog , http://macplanet.dk

Fra : Henrik Münster

Dato : 17-05-07 12:30

On 2007-05-17 12:48:18 +0200, peter@DIESPAMMERSCUM.dk (Peter B. P.) said:

> Tænkte jeg ville dele dette med dem af jer der bruger iCal:
>
> http://icalshare.com/index.php?topic=holidays&page=6

Den har jeg brugt et par år. Den er rigtig god.
--
Venlig hilsen
Henrik Münster

Fra : Peter B. P.

Dato : 17-05-07 14:12

> Den har jeg brugt et par år. Den er rigtig god.
> --
> Venlig hilsen
> Henrik Münster
> Esbjerg

Jeg opdagede i går at det måske var en god ting at skaffe sig den
kalender, da det kom bag på mig at i dag var det feriedag... :)

Fra : Peter Farsinsen

Dato : 17-05-07 19:47

Peter B. P. wrote:
> Tænkte jeg ville dele dette med dem af jer der bruger iCal:
>
> http://icalshare.com/index.php?topic=holidays&page=6

Den er go'! Jeg har brugt en anden fra Apple
(http://ical.mac.com/plj/DKM%C3%A6rkedage.ics) ud over ferier indeholder
den alle mulige andre underlige "mærkedage" - ganske oplysende, hvis man
er til det ;)

--
Peter Farsinsen
fornavn@efternavn.dk

Fra : Henrik Münster

Dato : 17-05-07 23:33

On 2007-05-17 20:47:21 +0200, Peter Farsinsen <fornavn@efternavn.dk> said:

> Den er go'! Jeg har brugt en anden fra Apple
> (http://ical.mac.com/plj/DKM%C3%A6rkedage.ics) ud over ferier
> indeholder den alle mulige andre underlige "mærkedage" - ganske
> oplysende, hvis man er til det ;)

Er det ikke den samme?
--
Venlig hilsen
Henrik Münster

Fra : Peter Farsinsen

Dato : 18-05-07 15:41

Url'en og indholdet er ik': http://ical.mac.com/ical/Danish32Holidays.ics

--
Peter Farsinsen
fornavn@efternavn.dk

Fra : Henrik Münster

Dato : 20-05-07 13:10

On 2007-05-18 16:41:15 +0200, Peter Farsinsen <fornavn@efternavn.dk> said:

> Url'en og indholdet er ik': http://ical.mac.com/ical/Danish32Holidays.ics

Nå nej. Det er fordi den anden kalender med danske mærkedage er omtalt
nedenunder. Jeg opfattede slet ikke ovennævnte som en omtale af en
kalender, fordi rubrikken er så lille. Mine øjne fangede straks den
næste med danske mærkedage. Man skal vel ikke bruge dem begge to, så
det er vel en smagssag, om man også gerne vil mindes om slaget på
Rhede, kongelige fødselsdage og den slags. Det er jo også et spørgsmål,
om man vil have, at pinsedag hedder Whit Sunday og den slags
--
Venlig hilsen
Henrik Münster

Fra : Esben

Dato : 18-05-07 20:55

Peter B. P. <peter@DIESPAMMERSCUM.dk> wrote:

> Tænkte jeg ville dele dette med dem af jer der bruger iCal:
>
> http://icalshare.com/index.php?topic=holidays&page=6

Der er vel ikke nogen der kender noget lignende til Palm Desktop?

vh esben

dbareudeladmig@get2net.dk
udelad udelad