Eudora convertere utf-8
Fra : Ebbe Hansen

Dato : 18-05-07 08:12

Jeg bruger Eudora 7.0.1.0 som mailprogram.
Jeg modtog en mail (html ?) skrevet i "utf-8", kan man convertere
den til noget mere forståeligt, er det et spørgsmål om
indstilling ? Jeg kan åbne den i OE uden problem.
mvh Ebbe

Fra : Palle Jensen

Dato : 18-05-07 12:34

On 18 maj 2007, Ebbe Hansen wrote in
dk.edb.internet.software.mail+news:

> Jeg bruger Eudora 7.0.1.0 som mailprogram.
> Jeg modtog en mail (html ?) skrevet i "utf-8", kan man convertere
> den til noget mere forståeligt, er det et spørgsmål om
> indstilling ? Jeg kan åbne den i OE uden problem.

Eudora's klar svageste punkt har altid været den ringe support af
f.eks. UTF-8. Nu har Eudora jo stoppet videreudviklingen men kommer
senere som open source projekt (Penelope). I virkeligheden er dette
ikke andet en et extension til Thunderbird. Der bliver UTF-8 support
en selvfølge.

Indtil da må du nok nøjes med det plugin som andre har lavet (til
Eudora), og som da også delvist virker

Prøv det. Det er nemt.

http://www.windharp.de/software/utf8iso.htm

--
Venlig hilsen / Regards
Palle Jensen

Fra : Ebbe Hansen

Dato : 18-05-07 19:54

On 18 May 2007 11:33:32 GMT, Palle Jensen
<ask_if_you_need_e-mail@invalid.invalid> wrote:
klip
>Indtil da må du nok nøjes med det plugin som andre har lavet (til
>Eudora), og som da også delvist virker
>
>Prøv det. Det er nemt.
>
>http://www.windharp.de/software/utf8iso.htm

Tak for linket, ja det var nemt, og det virker
mvh Ebbe