Musik til Schulstad reklame
Fra : Steen

Dato : 16-05-07 14:20

Der kører en reklame fra Schulstad brød i tv for tiden. Musikken dertil
lyder som en gammel 50'er ting med Dean Martin eller Frank Sinatra. "Tell me
when will you be mine, Quando Quando Quando Quando" eller noget i den stil.
Hvad er det for et nummer og med hvem? Jeg kan ikke finde noget om emnet på
Schulstad.dk

MVH Steen

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 16-05-07 14:29

Steen skrev:

>Hvad er det for et nummer og med hvem?

Engelbert Humperdinck - Quando, Quando, Quando

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Steen

Dato : 16-05-07 20:26

Ivan V. Klattrup wrote:
> Engelbert Humperdinck - Quando, Quando, Quando

Mange tak. Ham kender jeg kun af navn. Glæder mig til at høre lidt mere til
ham, og se hvad han er/var for en fætter.

Fra : Clemens.oe@gmail.com

Dato : 20-05-07 21:45

On 16 Maj, 09:19, "Steen" <steen.kold...@stofanet.dk> wrote:
> [...]
> Hvad er det for et nummer og med hvem? Jeg kan ikke finde noget om emnet på

Kan være
Engelbert Humperdinck - Quando Quando Quando (Tell Me When)
I hvert fald vil jeg mene at titlen er rigtig, ved ikke med
kunstneren, da jeg ikke har sangen selv.
Min ven siger bare det er ovenstående...

Mvh Clemens..