Live på DR P4 :(
Fra : Tom Jensen

Dato : 15-05-07 17:02

Fed koncert med Jeff Healy forgangne fredag/lørdag på DR P4 men endnu
engang med en trafikmelding indover!

Nogen der har erfaring med om det hjælper at tune ind på P4 Bornholm
fx. istedet for Kbh?
Eller hvilken regionalradio har færrest trafikmeldinger?

/Tom

Fra : Holst

Dato : 15-05-07 17:11

Tom Jensen wrote:

> Eller hvilken regionalradio har færrest trafikmeldinger?

Hvad med at høre den som netradio?

Fra : Allan Krautwald

Dato : 15-05-07 18:31

> Hvad med at høre den som netradio?

Det løser det vel ikke, da P4 jo er opdelt i regioner på netradioen.
Men mon ikke Bornholm har færrest trafikmeldinger?

Fra : Henrik

Dato : 15-05-07 23:01

"Holst" skrev i en meddelelse

> Hvad med at høre den som netradio?

Er kvaliteten ikke bedre (hvis det skal optages) når det sendes over FM
båndet end det du henter over netradioen ?

Fra : Rasmus M. Jensen

Dato : 15-05-07 23:06

Henrik wrote:

> Er kvaliteten ikke bedre (hvis det skal optages) når det sendes over
> FM båndet end det du henter over netradioen ?

jo det vil jeg mene... næsten uanset hvor dårlig en tuner du har...

Rasmus

Fra : Allan Krautwald

Dato : 15-05-07 23:32

"Rasmus M. Jensen" <rmje03flafflaf@kom.aau.dk> skrev i en meddelelse

> jo det vil jeg mene... næsten uanset hvor dårlig en tuner du har...

Med mindre ens ører er belastet gennem mange års høj musik. Det skal sgu
være meget ringe for at jeg kan høre forskel, når jeg sender lyden gennem
anlægget

Fra : Jacob

Dato : 16-05-07 00:23

"Tom Jensen" <hybenkradser@gmail.com> skrev i en meddelelse
Fed koncert med Jeff Healy forgangne fredag/lørdag på DR P4 men endnu
engang med en trafikmelding indover!

Nogen der har erfaring med om det hjælper at tune ind på P4 Bornholm
fx. istedet for Kbh?

Hvordan vil du gøre det?

/Jacob

Fra : Allan Krautwald

Dato : 16-05-07 07:53

"Jacob" <no-d@mn-spam.ok> skrev i en meddelelse

> [...]
> engang med en trafikmelding indover!
>
> Nogen der har erfaring med om det hjælper at tune ind på P4 Bornholm

http://www.dr.dk/netradio/

Vælg P4 og derefter DR Bornholm

Fra : Tom Jensen

Dato : 16-05-07 07:52

On 16 Maj, 01:23, "Jacob" <n...@mn-spam.ok> wrote:
> Nogen der har erfaring med om det hjælper at tune ind på P4 Bornholm
> fx. istedet for Kbh?
>
> Hvordan vil du gøre det?

http://dr.dk/netradio/
og så vælge P4 Bornholm

I øvrigt er kvaliteten af netradio OK i mine ører. Tvivler på at jeg
ville kunne høre forskel på netradio og FM men mine ører har så også
50 år på bagen.

/Tom

Fra : Rasmus M. Jensen

Dato : 16-05-07 08:05

Tom Jensen wrote:

> [...]
>
> I øvrigt er kvaliteten af netradio OK i mine ører. Tvivler på at jeg
> ville kunne høre forskel på netradio og FM men mine ører har så også

hmm... jeg syns bl.a. at dynamikken er helt forfærdelig på netradio... ja
det kan da høres på, men hvis der ligefrem var noget jeg ville optage så vil
jeg helt klart bruge en fm-tuner - og nej jeg snakker ikke om en tuner i en
bilka radio...

Rasmus

Fra : Andersen [3650]

Dato : 17-05-07 09:19

> [...]
>I øvrigt er kvaliteten af netradio OK i mine ører. Tvivler på at jeg
>ville kunne høre forskel på netradio og FM men mine ører har så også

Så forstår jeg bedre dine venner kalder dig en røv med ører
(beklager men den lå lige til højrebenet)