Rose Royce - Wishing on a star
Fra : Claus Skaarup

Dato : 14-05-07 23:32

Jeg genhørte subj. tidligere i dag og der var noget der slog mig:
Jeg synes bestemt jeg har hørt nogle linier af sangen blive brugt i en helt
anden sang - af en anden kunstner. Er det noget jeg har drømt, eller er der
andre, der også kan genkende det?

Det drejer sig om disse linier:

I feel it's time we should make up baby.
I feel it's time for us to get back together.
And make the best of things, oh baby,
When we're together.
Whether or never.

Både tekst og melodi i den sang jeg _mener_ at have hørt, er helt magen til
originalen i det afsnit, men ellers er det 2 forskellige sange.

Hvad siger i? Er det en forestilling, der kun eksisterer i min hjerne eller
findes der en anden sang med ovenstående linier?

Mvh. Claus
www.vocalart.dk www.limfjordsteatret.dk

Fra : Per Hansen

Dato : 15-05-07 09:37

"Claus Skaarup" <skaarup75@yahoo.noget> mentioned this

> [...]
>
> Hvad siger i? Er det en forestilling, der kun eksisterer i min hjerne
> eller findes der en anden sang med ovenstående linier?

Det ville ikke være første gang med et nummer af Rose Royce, hvis det er
sket. Prøv at lytte til Rose Royce's: Is it love you are after.
Lyt bagefter til S-Xpress - Theme from S-Xpress.

--
Per Hansen