rejseforsikring 70+
Fra : Alice Ellingsen

Dato : 14-05-07 22:53

Har i 50 år futtet verden rundt uden nævneværdige problemer, og nu kan
jeg tilsyneladende ikke mere købe en fornuftig
langtidsrejseforsikring. Er der nogen, der ved bedre? Den skal helst
være for mere end 60 dage.

Fra : bj

Dato : 15-05-07 14:00

"Alice Ellingsen (slet 3ATSP)" <aliceellingsen@3ATSPmail.dk> skrev i en
meddelelse news:11791799120.0572941207241762@dtext.news.tele.dk...
> [...]
> jeg tilsyneladende ikke mere købe en fornuftig
> langtidsrejseforsikring. Er der nogen, der ved bedre? Den skal helst

det har jeg da købt ved Tryg førhen, men er godt nok heller ikke 70+ så ved
ikke om det måske er derfor...godt nok flot at en 70+ plus rejser rundt på
den måde det antydes i emnelinien...70+ :)

mvh
bj

Fra : Alice Ellingsen

Dato : 17-05-07 14:00

bj <b_hoejgaard75@mail.dk> skrev:

>"Alice Ellingsen (slet 3ATSP)"
> [...]
Ja, 70 er det skarpe hjørne, men uden egentlig betydning undt.
mht rejseforsikring. Selv f.eks. GOUDA, som forsikrede mig for 3
år siden 5 måneder i Brasilien uden krav fra mig, er der lukket
undtagen for en uhyrlig præmie på over 100 kr. dgl. Ingen
derude, der ved om noget på 20-30 kr?

Fra : Carsten Keller

Dato : 22-05-07 10:53

"Alice Ellingsen" <aliceellingsen@mail.dk> wrote in message
> [...]
> år siden 5 måneder i Brasilien uden krav fra mig, er der lukket
> undtagen for en uhyrlig præmie på over 100 kr. dgl. Ingen

Har du prøvet via dit eget forsikringsselskab? Jeg betaler 3-400 kr om året
for hele husstanden for en årsrejseforsikring gennem Runa (LB-koncernen).
Dog maks 30 dage ad gangen, men den kan mod betaling udvides til mere.

Jeg ved ikke om der er "straf" for at være over 70, jeg kan ikke lige regne
et tilbud igennem hos dem med en anden alder, men hvis jeg hurtigt regner et
tilfældigt tilbud på familieforsikring med og uden rejseforsikring hos Alka
er prisforskellen omkring 700 kroner. Det kan sikkert også lade sig gøre hos
dit eget selskab, ellers er det måske tid til at skifte

Keller