Erfaringer med LM Spares
Fra : Lars Nebel

Dato : 15-05-07 10:51

Hej

Jeg er måske for forsigtig - men er der nogen der har erfaringer med LM
Spares i England?
http://www.lm-spares.co.uk/

De fleste her på forummet anbefaler louis.de, men de har ikke den udstødning
jeg leder efter (til Yamaha XS400, DOHC).

Lars

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 15-05-07 12:24

> [...]
>
> De fleste her på forummet anbefaler louis.de, men de har ikke den
> udstødning jeg leder efter (til Yamaha XS400, DOHC).

Deeeeeejlig kværn, savner sgu min, nå men
http://www.motomike.eu/mcbutikken/category/10800000000/vehicle/21044/article/95847
skulle løse søgningen.

STef

Fra : Lars Nebel

Dato : 15-05-07 12:43

> Deeeeeejlig kværn, savner sgu min, nå men
> http://www.motomike.eu/mcbutikken/category/10800000000/vehicle/21044/article/95847
> skulle løse søgningen.

Ikke helt. Dette er kun potter - mine forrør er desværre også tæt på at være
færdige. Se evt. min tråd på dk.marked.fritid.motorcykel.stumpemarked
angående den udstødning.

Hvis nogen skulle vide hvor der er en brugt udstødning til en XS400 DOHC så
er jeg meget interesseret!

Fra : MORTEN VIND

Dato : 15-05-07 18:07

"Lars Nebel" <lnebel@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> De fleste her på forummet anbefaler louis.de, men de har ikke den
udstødning
> jeg leder efter (til Yamaha XS400, DOHC).

Hvorfor ikke prøve en Motad 2-i-1? Den er let at montere og man behøver ikke
at dyse karburatorerne om.
Min XS400 fik faktisk et bedre bundtræk med Motad'en i forhold til
original-udstødningen - men den var osse godt utæt og hullet

Motad kan fås i DK, f.eks. hos Holtug på Stevns:
http://www.holtugmc.dk/images/uds/motad.htm

Morten
tidligere XS400 DOHC 1983

Fra : Lars Nebel

Dato : 15-05-07 21:45

> [...]
> original-udstødningen - men den var osse godt utæt og hullet
>
> Motad kan fås i DK, f.eks. hos Holtug på Stevns:

Tak for svaret, men den Motad (M24Y) som stadig kan fåes er til den ældre
XS400 og ikke den nyere XS400 DOHC (Seca). Motad laver ikke længere en der
passer til DOHC'en. Alle andre fabrikater er iøvrigt også ophørt. Jeg har
dog lige her til aften været heldig at opstøve en brugt Motad (M4Y) som
passer, så min søgen har endelig givet resultat.