Billedquizz for uge 20
Fra : Armand

Dato : 14-05-07 21:12

Ved Aragorns velvillighed er denne uges billedquizz at finde på:
http://www.bmwmc.dk/images/Quiz/uge_20_klemmen.jpg
Opgaven består af et detaljefoto jeg tog på Malerklemmen i sidste
uge - - - - Men af hvilken motorcykel!?

Husk: Det er hensigten at jeg skal tilsendes svaret på:
armand@mc-chaufforerne.dk og at det derfor er ulogisk at debattere om
løsningen her i strengen/gruppen!

--
Armand.

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 15-05-07 04:24

"Armand" <kim-armand@mail.dk> wrote in message
> [...]
> uge - - - - Men af hvilken motorcykel!?
>
> Husk: Det er hensigten at jeg skal tilsendes svaret på:

....så tak, nu står den på overtræthed, ømt bentøj og søvnmangel her igen!

Jeg skal PRØVE at fatte mig i korthed...eller noget. *gnæk* *fnis* *klukke*
*grine*
Jeg modtog hr. Armands nydeligt kompn..konm...kompno... mailting, da jeg
tjekkede post her til morgen, var der mere, der skulle
bort-/ohen-/æg-/ned- lægges???

Venlig hilsen

Aragorn_DK...*plirre*

www.bmwmc.dk
www.politimotorcykler.dk - NEJ!!! *tramp* *hvisker* ikke endnu!

Fra : Armand

Dato : 20-05-07 22:31

"Armand" <kim-armand@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> http://www.bmwmc.dk/images/Quiz/uge_20_klemmen.jpg
> Opgaven består af et detaljefoto jeg tog på Malerklemmen i sidste

Det var en BMW K100!
Det er underkanten af krumtaphuset og bundkarret på den vandret liggende
K-motor der ses, og til de der tvivlede mellem 100'eren og 75'eren, så er
der ét krumtapslag til forskel, hvilket også kan skelnes på antallet hhv
fordelingen af bolte på krumtaphusets "langside".
Er man i tvivl kunne billeder fra nettet afklare forskellen, hvorfor der
ikke gives point for "dobbelt-svar"

Der var én der spurgte til den manglende olie: Billedet er fra højre side af
motorcyklen og den står på sidestøtteben!

Næste uges Quizz hviler i hænderne på trediemand - Jeg vender tilbage som
sædvanlig med en ny tråd derom, så snart jeg ved om og hvor billedet bliver
at finde!

/
Armand.

Fra : Armand

Dato : 20-05-07 22:42

De tre i spidsen fejlede alle i denne uge, så der blev ingen rokader dém
iblandt. Til gengæld rykker Leif Western op og puster Dennis Hallands
3.placering i nakken.
5.pladsen á et point derunder, besættes af JJ Bager og Jesper Pedersen i
samkvem!

--
Armand.

Fra : Orla Pedersen

Dato : 21-05-07 07:51

Armand wrote:

> De tre i spidsen fejlede alle i denne uge, så der blev ingen rokader dém
> iblandt. Til gengæld rykker Leif Western op og puster Dennis Hallands
> 3.placering i nakken.

Hva' f... Flemming, falder Du af på den ?

> 5.pladsen á et point derunder, besættes af JJ Bager og Jesper Pedersen i
> samkvem!

mvh
Orla, som undrer sig over hvordan en K1100 skilder sig ud

Fra : Ukendt

Dato : 21-05-07 08:24

"Orla Pedersen" <o.pedersen.torsted@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Hva' f... Flemming, falder Du af på den ?

> mvh
> Orla, som undrer sig over hvordan en K1100 skilder sig ud

Jeg kan ikke se om det er en K75, K100 eller en K1100, jeg mener ikke at man
på billede kan se med sikkerhed om det er et "kort" eller "langt" motor
bunddæksel, så da min første indskydelse var K75, skrev jeg det, selvom
efter kik på billeder og partskataloger, var jeg meget i tvilv.
Første indskyldelse plejer at være rigtig, men holdt desværre ikke denne
gang

--

Venlig hilsen
Flemming Disc

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 22-05-07 16:57

Armand wrote:
> [...]
> 3.placering i nakken.
> 5.pladsen á et point derunder, besættes af JJ Bager og Jesper Pedersen i

arghh..

Det er en skandale at jeg ikke deltog fra starten!!!

Thore

Fra : Armand

Dato : 22-05-07 22:28

"SmaRTrxxv" <thore@snaps.dk> skrev i en meddelelse

> arghh..
> Det er en skandale at jeg ikke deltog fra starten!!!

Hæ!
Dit håb bliver at deltagelsen vitterligt falmer p.g.a. den indeværende sæson
for praktisk motorcyklisme og at jeg derfor blæser til ferie med genopstart
fra en frisk til efteråret

--
Armand.

Fra : Hans Posselt

Dato : 22-05-07 23:12

Og kigger man godt efter, kan man se på motornummeret, at bimmeren er
produceret i 1984.
Hans