Ønsk os go´tur ;-)
Fra : Arne Lorenzen

Dato : 14-05-07 19:43

Klokken 0600 i morgen tidligt er det vores afgang fra Lille Mallorca til
Harzen. Blandet gruppe: V-Hawk, V-Max og V-Strom (lidt kontinuitet er der da
Hjemkomst for at passe diverse fødselsdage og familiefester fredag aften.
Bedste rute vi glæder os til? Kelbra over bjerget til Frankenhausen, yihaa..

--
Mvdlh - Arne Lorenzen / http://dfmc.dk/?id=183
Til øboerne og andre undrende sjæle:

Fra : Thomas Jensen

Dato : 14-05-07 19:58

> Til øboerne og andre undrende sjæle:
> Lille Mallorca ligger lige syd for Esbjerg.

jamen god tur da

Thomas Jensen
Kawasaki ZX9R ´98 & DT125 ´88

Fra : Knud Dam

Dato : 14-05-07 20:10

"Arne Lorenzen" <alo@nospam.dkfritidmotorcykel.dk> skrev i en meddelelse
> Klokken 0600 i morgen tidligt er det vores afgang fra Lille Mallorca til
> Harzen.

Rigtig go' tur !

Håber, vejret er med jer ...

; - )

KD

Fra : Jan Selchau-Hansen

Dato : 14-05-07 20:15

Arne Lorenzen wrote:
> [...]
> kontinuitet er der da Hjemkomst for at passe diverse fødselsdage
> og familiefester fredag aften. Bedste rute vi glæder os til? Kelbra

Må regnen pisse ned over Jer alle dage ...

- og må det snart blive min tur til en langtur

/jan

Fra : Bongo

Dato : 14-05-07 21:07

Husk muggert til pløkkerne. Der er kun 5cm jord på campingpladserne,
derunder er det skifer. He he. Og husk campinggas hvis I ikke bruger
trangia! Jeg brugte 3 dage på at finde én dernede sidste år. Nu bruger jeg
trangia.
God tur.

Vh Bongo

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 14-05-07 21:20

Tak for de gode ønsker, ( og jeres slet skjulte misundelse

Vejret: Der er lagt en rute øst om Hamborg gennem Schleswig-Holsteinische
Schweitz (Kiel, Lübeck, Lüneburg) hvor der befinder sig en regnfri korridor
hele vejen ned og for den sags skyld også hjem - håber det holder, hehe.

Og nul pløkker denne gang (har brugt sten til bardunerne dernede før) men vi
lejer simpelthen en campingsvugn med det hele, så det er travelling light.

Nå, ind og visse så man er frisk...

--
Mvdlh - Arne Lorenzen

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 14-05-07 21:10

Arne Lorenzen wrote:
> og familiefester fredag aften. Bedste rute vi glæder os til? Kelbra
> over bjerget til Frankenhausen, yihaa..

God tur, pas nu på jer selv, se evt billedet Kelbra i dk.binaer

Jeg overnattede i Bad frankenhausen for 14 dage siden

Mvh Jesper

Fra : Anna M. Andersen

Dato : 15-05-07 05:46

Arne Lorenzen <alo@nospam.dkfritidmotorcykel.dk> wrote:

> [...]
> Bedste rute vi glæder os til? Kelbra over bjerget til Frankenhausen, yihaa..

Neeej, hvor jeg glæder mig til at vi selv skal afsted (uge 31 - der er
laaaaaaaang tid til....) Pas nu godt på jer selv og hav en kanon tur

/Anna

--
http://www.dfmc.dk/?id=672
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=14646