Mangler inspiration til hjemmebar
Fra : Hauge

Dato : 16-05-07 09:23

Hejsa

Jeg har en ide om at jeg vil lave en hjemmebar i stuen, men mangler ideer
til selve udformningen.

Jeg har et område der hedder 130 x 180 cm., der er placeret i et hjørne med
en trappe der er i et gangareal, dvs. de 130 cm. kan ikke blive meget
større.

Jeg har googlet rundt efter diverse ideer, men synes ikke rigtigt at jeg
finder noget seriøst, andet end hvis det er en total ombygning af en kælder
eller lign., der også skal bruges som poolrum.
Om det skal være en halvbuet bardisk, bare en helt lige disk, eller om den
skal laves som et L, ved jeg ikke. Og det er derfor jeg mangler lidt
inspiration, så jeg kan vælge udfra dem.

Der skal selvfølgelig være fadøl i den hjemmebar og et ordenligt køleskab

Ideer modtages med kyshånd, dog ikke bare links til diverse steder hvor man
kan købe klokker og lign. skrammel..

Mvh Hauge

Fra : Lars

Dato : 16-05-07 16:48

Hauge skrev:
> Hejsa
>
> Jeg har en ide om at jeg vil lave en hjemmebar i stuen, men mangler ideer
> til selve udformningen.

Find nogle Bo Bedre fra 1970erne. Kan kun komme i tanke om Gør Det Seæv,
der har forsøgt at genoplive det koncept i nyere tid (i 2002 og igen i 2006)

Ellers skal du nok over dammen, hvor det vist aldrig er gået af mode:

http://www.barplan.com/
http://www.bar-gear.com/
http://www.precision-images.com/