Granitskærver til lille indkørsel
Fra : Søren

Dato : 14-05-07 20:02

Hej

Jeg skal lave en lille ekstra indkørsel til min bil nr. 2. Har fået taget 25
cm af, lagt stabilgrus og stampet det.

Skal nu have nogle granitskærver til at gøre det lidt pænt. Nogle siger at
det er bedst med 8/11 andre mener det skal være 11/16 og andre igen vil have
det skal være 16/32.

Hvilken størrelse mener i er bedst. Hvor store skal de være for at man er
sikker på at de ikke kommer ind i dækkene.

På forhånd tak

Søren.

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 14-05-07 20:38

On Mon, 14 May 2007 21:01:44 +0200, "Søren" <Fjern_Dette
_srl@get2net.dk> wrote:

> [...]
>
>Hvilken størrelse mener i er bedst. Hvor store skal de være for at man er
>sikker på at de ikke kommer ind i dækkene.

Mine forældre har 8/11 i deres indkørsel - vi har aldrig haft problemer
med at de sidder i dækkene. Og der er da både almindelige biler og
firhjulstrækkere der jævnligt.

16/32 vil i mine øjne være for store, det vil ikke se pænt ud.
Gartneriet - http://www.gartneriet.dk/