maling af inderside af vindues karm
Fra : Danny Nielsen

Dato : 14-05-07 13:47

hejsa,

sidste år malede jeg mine ikke så gamle vinduer udenfor, og havde
aftalt - med mig selv - også at male dem på den skjulte inderside af
vindueskarmen, som er synlig når vinduet er åbent. Det viste sig dog
at være meget mere besværtligt end først antaget, da det er ret svært
at komme til for vinduet, hvorfor jeg har udskudt det til i år.

Har du et forslag til, hvordan dette kan gøres lettest. indtil videre
har jeg beskåret med malerpensel, men det er en besværtlig og
tidskrævende proces, specielt omkring vindueshængslerne og øverst på
karmen. Jeg har også overvejet at tage vinduerne af - og har forsøgt
på det - men kan desvære ikke finde ud af hvordan man gør det.

på forhånd tak

mvh Danny