Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Event-kalender?
Fra : Nicolai

Dato : 14-05-07 21:38

Nogen der har et god sted eller 2 man kan holde øje med for ikke at gå glip
af gode events i DK?

Vil jo gerne ud og lufte grejet...

Fra : Bo Bjerre

Dato : 15-05-07 00:42

Nicolai wrote:
> Nogen der har et god sted eller 2 man kan holde øje med for ikke at gå glip
> af gode events i DK?

Et event er vel det, der på nydansk hedder en hændelse. Jeg ved ikke om
Du søger faldskærmsudspring eller bankospil, så det er ret umuligt at
vejlede dig, men du ka' ta' et kik på kultunaut.dk

http://www.kultunaut.dk/perl/sted/type-nynaut/nr-2011137
http://www.kultunaut.dk/perl/sted/type-nynaut/nr-8956
-man kan finde meget andet

Bo //

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 15-05-07 11:05

Bo Bjerre skrev bl.a.:

> Et event er vel det, der på nydansk hedder en hændelse.

Snarere omvendt.

*En* event er ifølge Den Danske Ordbog (2004) et 'stort anlagt kulturelt
arrangement, ofte bevidst iscenesat for at tiltrække stor opmærksomhed -
fx en koncert el. en modeopvisning'.

--
Mvh.: Jørgen Grandt - www.stornotime.dk

Fra : Nicolai

Dato : 18-05-07 10:25

> [...]
> søger faldskærmsudspring eller bankospil, så det er ret umuligt at vejlede
> dig, men du ka' ta' et kik på kultunaut.dk

Bukker - det ser lovende ud