SMS fra "Adressebog"
Fra : Jens F

Dato : 14-05-07 17:43

Med en Mac og en mobiltelefon, der begge har Bluetooth kan man sende SMS
direkte fra adressebogen.

De sendte beskeder er dog intetsteds at finde - hverken på telefonen
eller i computeren. Og der er ingen oplagt måde at modtage (og arkivere)
beskeder.

Har jeg overset noget? Eller skal man bare bruge en anden applikation?
--

Jens

Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 14-05-07 20:06

Jens F <spam@spam.invalid> wrote:

> [...]
> beskeder.
>
> Har jeg overset noget? Eller skal man bare bruge en anden applikation?

Jeg kender godt problemet og det har osse irriteret mig. Jeg kom så lige
i tanke om da jeg læste det du skriver, om man ikke bare osse kunne
sætte sin egen mobilnummer på som modtager?

Fra : Jens F

Dato : 14-05-07 22:57

> Jeg kender godt problemet og det har osse irriteret mig. Jeg kom så lige
> i tanke om da jeg læste det du skriver, om man ikke bare osse kunne
> sætte sin egen mobilnummer på som modtager?

Det kan man vel godt, så er de i hvert fald på telefonen.
--

Jens F

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 14-05-07 20:27

> [...]

> beskeder.

> Har jeg overset noget? Eller skal man bare bruge en anden applikation?

ja, eks bluephone elite eller hvad den nu måtte hedde i år. Den kan
gemme sendte SMS beskeder på telefonen.

Fra : Jens F

Dato : 14-05-07 22:57

> ja, eks bluephone elite eller hvad den nu måtte hedde i år. Den kan
> gemme sendte SMS beskeder på telefonen.

Det ser umiddelbart tiltalende ud. Jeg troede i første omgang, at jeg
blot havde overset en detalje, når 'Adressebog' kan sende (men ikke
gemme) beskeder. En gang imellem kommer også indkommende beskeder frem
på Mac'en - og de kan logges.

Jeg tror jeg skal spendere de $20 på BluePhoneElite!

Tak for tippet.
--

Jens

Fra : Ukendt

Dato : 16-05-07 00:25

On 2007-05-14 23:56:49 +0200, spam@spam.invalid (Jens F) said:

> [...]
> på Mac'en - og de kan logges.
>
> Jeg tror jeg skal spendere de $20 på BluePhoneElite!

jep svaret er BluePhoneElite..
det sparker uendeligt meget popo..
Det husker det hele, du kan skyde en billion sms afsted ( TDC er gratis
resten af året ) og alt er er "logget", så du kan tjekke tilbage..
Bedst af alt fortæller den dig, hvis du lige har været væk i fem
minutter at forbindelsen nu genetableres.
ikke noget med ja eller nej..
den gør det bare, og så virker alt !!