BRUG IKKE JUBII MAIL SERVICE
Fra : BH

Dato : 14-05-07 17:11

Jeg har nu ikke modtaget mail's på jubii's mail service i over 3 uger,
for anden gang i år !!

Så jeg kan kun opfordre til IKKE at bruge deres mail, som ellers
skulle være professionel ifølge dem selv. Men de kan øjensynligt ikke
løse helt elementare problemer, så man kan få sin mail.
Og da man ikke kan komme i kontakt med dem, føler man sig helt
magtesløs. Jeg har mange vigtige mails som jeg ikke har fået, og folk
ringer og spørger, om hvad de mærkelige retur mails de modtager
betyder.
Jubii er ganske enkelt MEGET UPROFESSIONELLE i mine øjne, så lad være
med at bruge dem, hvis i ønsker at modtage jeres mails.

mvh

BH

Fra : Andersen [3650]

Dato : 14-05-07 17:15

>Jeg har nu ikke modtaget mail's på jubii's mail service i over 3 uger,
>for anden gang i år !!

Der er jo GMAIL, så hvorfor noget andet???
Der er desuden et utal af plug-in's, så man kan
få den til at opføre sig lige som man ønsker.

Fra : Mogens Nielsen

Dato : 14-05-07 18:36

"BH" <Brian@Hansen.dk> skrev i meddelelsen
[...]

Og hvem vil dog bruge sådan en mail til "Vigtige mails"?
Du får det du betaler for.

MN

Fra : -= JF =- priv

Dato : 14-05-07 21:48

"BH" <Brian@Hansen.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har mange vigtige mails som jeg ikke har fået, og folk
> ringer og spørger, om hvad de mærkelige retur mails de modtager
> betyder.

Helt ærligt - Så ligger du som du har redt!

Hvis din mailkorrespondance virkelig er så vigtig, er det da meget
uprofessionelt af dig at lægge den i hænderne på en gratis
'tag-det-som-det-kommer' mailservice.

Fra : Per Hansen

Dato : 14-05-07 23:18

"-= JF =- priv" <o@o.o> mentioned this

> [...]
>
> Hvis din mailkorrespondance virkelig er så vigtig, er det da meget
> uprofessionelt af dig at lægge den i hænderne på en gratis

Minder mig om den aprilsnar at TDC engang kom med: B-Mail

--
Per Hansen

Fra : -= JF =- priv

Dato : 15-05-07 20:01

"Per Hansen" <onoman99****opoetikon@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Minder mig om den aprilsnar at TDC engang kom med: B-Mail

Den tror jeg ikke jeg kender!
Fortæl fortæl

--
Mvh. John

Fra : Per Hansen

Dato : 16-05-07 01:06

"-= JF =- priv" <o@o.o> mentioned this

> "Per Hansen" <onoman99****opoetikon@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Den tror jeg ikke jeg kender!
> Fortæl fortæl

Det er en 3 års tid siden de kom med den aprilsnar.
Joken var at de ville lancere en helt ny type mail der var helt gratis,
fordi at der nu ville komme takster på at sende den alm. E-Mail.
Navnet på servicen skulle være B-Mail og at den fungerede på samme måde
via web som B-Post fungerer ved postvæsenet, nemlig at der ville gå nogle
dage fra at B-Mail konto indehaveren havde sendt sin mail til at den
ville ankomme hos modtageren.
Det samme skulle vist også ske hvis andre sendte en mail til en B-Mail
konto.

--
Per Hansen

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 27-05-07 13:40

"-= JF =- priv" <o@o.o> skrev i meddelelsen
> "BH" <Brian@Hansen.dk> skrev i en meddelelse

> Helt ærligt - Så ligger du som du har redt!

Nu er det jo ikke en moralsk pegefinger manden har brug for, men
alene et råd eller en kommentar der kan føre til en løsning. Man
kan ikke som almindelig forbruger altid gennemskue, hvad
realiteterne er, når der står at man er professionel i
håndteringen af folks mails - og det er jo ikke en "gratis"
tjeneste - den henter sine penge via reklamer m.v. At så
brugerne ikke skal betale for den betyder jo ikke at de ikke kan
stille krav.
Naturligvis må man sige at når man anvender mail-systemer som
man ikke kan få support til, så er man lige så meget på herrens
mark som når man benytter sig af Linux i diverese udgaver.

Folk praler med at Linux er gratis - og det er til dels korrekt,
men det besvær man kan have med at anvende skidtet, og de
muligheder der er for at få support til netop ens problemer er
så godt som ikke-eksisterende.

Jo, man har en slags diskussionsgrupper, men her skal man vente
på om folk overhovedet gider at svare - med Microsoft fx kan man
da i det mindste betale sig fra problemets løsning.
Og hos andre udbydere der har billige/gratis løsninger koster
det ikke en formue at få svar på sit specielle problem.

Men anvendelsen af gratis webmails kan godt skabe problemer på
samme måde som Linux: har man ikke mulighed for at kontakte
folk direkte om problemet, så er der desværre ikke noget at
gøre. Det er naturligvis surt, men sådan er betingelserne,
desværre -intet er gratis her i tilværelsen.

Løsningen kan være at stille spørgsmål til Jubiis debatside - og
læs i øvrigt følgende på siden:

"For enkelte brugere er der i øjeblikket problemer med at
modtage mails til konto hvor adressen er en anden en jubii.dk.
Vi arbejder på problemet - og beklager ulejligheden."

Prøv i øvrigt dette link:
http://information.jubii.dk/ShowSupport.aspx

> Hvis din mailkorrespondance virkelig er så vigtig, er det da
> meget uprofessionelt af dig at lægge den i hænderne på en
> gratis 'tag-det-som-det-kommer' mailservice.

Hvis du havde set reklamematerialet, ville du næppe selv være i
tvivl om at det er en seriøs udbyder.