Nvidia 7600GS AGP indstillinger mistes
Fra : Egon

Dato : 14-05-07 20:07

Jeg har installeret ovenstående under WinXP, SP2. De nyeste drivere er
brugt. Når maskines genstartes, kan Win ikke finde grafikkortet, og kører i
800x600 i 16 farver. Efter fjernelse af Nvidiadriveren, genstartes og nye
drivere installeres, hvorefter det kører indtil næste start. Hvad kan være
galt?
Egon

Fra : Figaro

Dato : 16-05-07 20:32

Jeg bruger Nforceware 6.14.10.9371, hvad med dig?

Mvh.
MF.

Fra : Figaro

Dato : 16-05-07 20:34

Opfølgning på forrige post.

Jeg har samme kort som dig og den mister ikke indstillingerne.

(Det minder mig om et kort jeg engang fik fra nyt, som ikke ville installere
en driver.
Kortet blev ombyttet og driveren var installeret med detsamme det ombyttede
kort kom i).

Fra : Egon

Dato : 17-05-07 09:45

"Figaro" <figaro@comxnet.dk> wrote in message
> [...]
> installere en driver.
> Kortet blev ombyttet og driveren var installeret med detsamme det

Jeg bruger samme driver, som du gør. Kortet virker upåklageligt, det er kun
dette, at jeg skal starte helt forfra efter at PC'en har været slukket.Jeg
vil undersøge, om det kan være kortet.
Egon