Hvor kan jeg købe en Anetavle på papi
Fra : Mr. Mox

Dato : 07-05-07 15:11

Jeg vil gerne skrive min familie ud på et slægts træ, jeg ved man kan
købe disse trykt men hvor?

Med venlig hilsen Jens Gibe

Fra : baertel

Dato : 07-05-07 16:44

Prøv at læse på DIS-forum http://www.dis-danmark.dk/forum/ , emnet er
oppe at vende der.

mvh
Leif Bærtelsen

Fra : Mr. Mox

Dato : 07-05-07 17:49

baertel skrev:
> Prøv at læse på DIS-forum http://www.dis-danmark.dk/forum/ , emnet er
> oppe at vende der.
>
> mvh
> Leif Bærtelsen

Tak for dit svar, det ser ud til at de bliver meget dyre inden de kommer
til DK.
mvh J. Gibe

Fra : Ingrid&Hans

Dato : 07-05-07 17:31

"Mr. Mox" <svargruppen@nrdc.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg vil gerne skrive min familie ud på et slægts træ, jeg ved man kan købe
> disse trykt men hvor?

Yesteryear Prints, Nørresundby

Hans Mikkelsen

Fra : Hugh Watkins

Dato : 07-05-07 23:07

Mr. Mox wrote:

> Jeg vil gerne skrive min familie ud på et slægts træ, jeg ved man kan
> købe disse trykt men hvor?
>
> Med venlig hilsen Jens Gibe

best to make your own print out form some of the pdf foprms on the net

Use google

site:www.sa.dk PDF

[PDF]
Ane-ark
File Format: PDF/Adobe Acrobat - View as HTML
Ane-ark. Navn:. Født:. By & sogn:. Forældre:. Gudmor:. Af:. Faddere:.
Døbt:. By & sogn:. Vielsesdato & år:. Sogn/sted: ...
www.sa.dk/lak/brugearkivet/download/pdf/aneark.pdf - Similar pages -
Note this
[PDF]
Anetavle
File Format: PDF/Adobe Acrobat - View as HTML
Slægtsforskerens 10 bud. 1. God forberedelse. Start med at læse om
slægtsforskning og kilder. Prøv fx Charlotte S.H. Jensen: “På Sporet af
Slægten” ...
www.sa.dk/lak/brugearkivet/download/pdf/anetavle.pdf -

http://www.sa.dk/lak/brugearkivet/download/

enjoy

Hugh W

--

a wonderful artist in Denmark
http://www.ingerlisekristoffersen.dk/

Beta blogger
http://snaps4.blogspot.com/ photographs and walks

old blogger GENEALOGE
http://hughw36.blogspot.com/ MAIN BLOG

Fra : Hugh Watkins

Dato : 07-05-07 23:41

Hugh Watkins wrote:

> [...]
> Slægtsforskerens 10 bud. 1. God forberedelse. Start med at læse om
> slægtsforskning og kilder. Prøv fx Charlotte S.H. Jensen: “På Sporet af

on second thoughts get Family Tree Maker på dansk

and make the tree in that

save as pdf and take it to a print shop

HUgh W