Hvilke spil er krævende mht grafikkort lig~
Fra : Silver

Dato : 13-05-07 23:54

Davs gruppe.

Se topic, det KAN jo være jeg har overset nogle af dem, har gennemført
disse.

FEAR
supreme commander
rainbow vegs
doom3
painkiller
medieval total war 2
battlefield 2
far cry

Mvh
Silver.

Fra : Per Nielsen

Dato : 14-05-07 08:42

STALKER
Oblivion

Fra : Mågge \(4180\)

Dato : 14-05-07 09:18

Call of Duty 2

Fra : Bjarne K.

Dato : 14-05-07 09:20

"Silver" <dsl46016@vip.cybercity.dk> wrote in message
> Davs gruppe.
>
> Se topic, det KAN jo være jeg har overset nogle af dem, har gennemført
> disse.
>
> FEAR
> supreme commander
> rainbow vegs
> doom3
> painkiller
> medieval total war 2
> battlefield 2
> far cry

Foruden dem som Per nævner:

Quake4 (kan fåes for en hund)
BF2142 (er også set til omkring 100)
Company of heroes
Age of empires 3
C&C3

Vel ikke superkrævende, men på samme niveau som de andre du nævner.

På Tomshardware bruger man desuden Dark Messiah o.m.a.m, Prey, Flight
Simulator X og Warhammer Mark of chaos til benchmarking.

Bjarne K.

Fra : Bruno

Dato : 14-05-07 12:02

Silver wrote:
> Davs gruppe.
>
> Se topic, det KAN jo være jeg har overset nogle af dem, har gennemført
> disse.
>
> FEAR
> supreme commander
> rainbow vegs
> doom3
> painkiller
> medieval total war 2
> battlefield 2
> far cry
>
> Mvh
> Silver.

Jeg tror faktisk ikke der er noget fremme som slår FEAR med soft-shadows
slået til, det er en feature der lige koster i retning af 50%!

Mvh
Bruno

Fra : Hans-Henrik

Dato : 17-05-07 10:39

Så prøv lige FSX Flight simulator. Den slår alt mht grafikkort krav.

Mvh
hh

Fra : Jakob

Dato : 14-05-07 12:14

In article <46479712$0$7608$157c6196@dreader2.cybercity.dk>, dsl46016
@vip.cybercity.dk says...
> Davs gruppe.
>
> Se topic, det KAN jo være jeg har overset nogle af dem, har gennemført
> disse.
>
> FEAR
> supreme commander
> rainbow vegs
> doom3
> painkiller
> medieval total war 2
> battlefield 2

Hvordan er det lige man gennemfører battlefield " ;0)

Hygge

Jakob

Fra : Hagar

Dato : 14-05-07 12:22

Hvordan er det lige man gennemfører battlefield " ;0)

Hygge

Jakob

Ved at blive nummer 1 world wide

Hagar

Fra : Silver

Dato : 14-05-07 18:39

Hvordan er det lige man gennemfører battlefield " ;0)

Singleplayer hvis man nu ikke har key..... ;).

Fra : Poul Johannsen

Dato : 14-05-07 15:13

Hej

Hvad med Half-life 2?

Mvh Poul

Fra : Silver

Dato : 14-05-07 18:43

Tak til jer allesammen, jeg har fået det indtryk at oblivion er det spil som
jeg skal forsøge mig med for at teste mit nye system (8800gtx i SLI osv osv
osv), det lyder til at kræve vildt meget.

Jeg har gennemført FEAR med alt slået til i maks i alle options uden
problemer, der lå min average FPS på 72.

Så det bliver Oblivion der ryger på min maskine næste gang.

Det med HL2 er dog ikke noget jeg kan sammenligne med, det spil er jo så
genialt optimeret at selv gamle 2.4 ghz hakkebrædter med 9700 pro kort kørte
spillet glidende med maks detaljer i 1280x1024x32 :D (min gamle computer).
:)

Mvh
Silver.

Fra : preben nielsen

Dato : 14-05-07 21:15

"Silver" <dsl46016@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Davs gruppe.

Hvorfor i alverden er det et krav at de skal være grafisk krævende
?? Det er dog det besynderligste kriterium for at spille et spil.

Du er kun tilfreds hvis det lykkes at finde et spil som din
maskine ikke kan trække tilfredsstillende.

Desuden er styrken på dit grafikkort uden betydning hvis du f.eks.
har for lidt ram.

--
/\ preben nielsen
\/\ prel@post.tele.dk

Fra : Silver

Dato : 15-05-07 18:52

> Du er kun tilfreds hvis det lykkes at finde et spil som din
> maskine ikke kan trække tilfredsstillende.

Hvor får du det indtryk fra?, jeg søger et spil som kræver meget for at give
meget, og det er bare grafikmæssigt så jeg kan se hvad det kan.

Jeg sidder sguda og spiller spil som Operation Flashpoint, Alien vs
Predator, Darwinia og Rise of Nations Thrones and Patriots med stor glæde
simpelthen fordi de har GAMEPLAY! :), men nu har jeg det udstyr og elsker
det, elsker at spil kører optimalt og giver gode oplevelser, men ville have
folks mening om hvad de mente der krævede mest så jeg kunne se hvad den
kunne trække nu.

Når jeg skal spille så skal der sgu også være godt gameplay foruden fin
grafik før jeg viser interesse.

Og med de anmeldelser Oblivion har fået rundt omkring så er det vist en win
win situation, kanonflot grafik og fedt gameplay!.

Så tro om igen.

Silver.