C&C The Firste Decade - Problemer med C&C ~
Fra : Bruno

Dato : 13-05-07 15:44

Udfra hvad jeg kan læse i EA's forum er jeg bestemt ikke den eneste som
oplever af C&C crasher i en bestemt NOD mission, men det kunne jo være
nogen her har en løsning?

Missionen er en hvor man skal bringe liv i en efterladt base og så...
fejlen kommer lidt efter man har fået en helikopter som forstærkning og
man får en "Memory can not read" fejlbesked

Mvh
Bruno

Fra : Hagar

Dato : 14-05-07 18:29

"Bruno" <dont.use@this.address.ever> skrev i en meddelelse
> [...]
> fejlen kommer lidt efter man har fået en helikopter som forstærkning og
> man får en "Memory can not read" fejlbesked

Er det så det eneste sted hvor det går galt for dig ?
Jeg har nu spillet i et par dage, og jeg har oplevet at det går ned flere
gange. Nu her sidst hvor jeg var i gang med at bygge en ret stor base for at
ligge Cane ned, ca. 1 times spil, så gik det ned igen, ARGHH ! ! !

Hagar

Fra : Hagar

Dato : 14-05-07 21:22

"Hagar" <nogo31@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]

Hvis du kan finde mit indlæg i dk.binaer mellem at det l... der er en der
sender, så har jeg lagt et billede der ind, se efter cc, så kan du se min
fejlbesked

Hagar

Fra : Bruno

Dato : 14-05-07 21:36

Hagar wrote:

> Hvis du kan finde mit indlæg i dk.binaer mellem at det l... der er en der
> sender, så har jeg lagt et billede der ind, se efter cc, så kan du se min
> fejlbesked

Det ligner slet ikke det jeg får. Muligvis vil du kunne komme udenom den
fejltype ved at skrue ned for hardware acceleration af grafikkortet, du
finder indstillingen et sted under "Min Computer"- højre klik - egenskaber

Mvh
Bruno

Fra : Bruno

Dato : 14-05-07 21:31

Hagar wrote:
> "Bruno" <dont.use@this.address.ever> skrev i en meddelelse
>
> Er det så det eneste sted hvor det går galt for dig ?

Jeg kan ikke komme forbi det sted, så om der vil opstå andre ting ved
jeg ikke.

Udover selve C&C har jeg pt. kun forsøgt mig lidt med Red Alert og så
Red Alert 2, sidstnævnte er dog så grimt og virker håbløst så det kommer
jeg vist ikke til at spille.

> Jeg har nu spillet i et par dage, og jeg har oplevet at det går ned flere
> gange. Nu her sidst hvor jeg var i gang med at bygge en ret stor base for at
> ligge Cane ned, ca. 1 times spil, så gik det ned igen, ARGHH ! ! !

Surt. Jeg synes det stinker EA har sendt sådan en spilpakke på gaden
uden at sørge for og løse problemerne, det virker ret tydeligt de ikke
har testet noget som helst

Mvh
Bruno

Fra : Hagar

Dato : 14-05-07 23:05

> [...]
>>

> Surt. Jeg synes det stinker EA har sendt sådan en spilpakke på gaden uden
> at sørge for og løse problemerne, det virker ret tydeligt de ikke har

Det med at sende skidt på gaden, det er åbenbart meget almindeligt, for jeg
er ret sikker på at næsten hvert eneste spil får en opdatering på et eller
andet tidspunkt. Jeg spiller også en del BF2, og der er kommet rettelser på
godt 1 Gb. Jeg syntes også selv det er dårligt at de ting ikke bliver taget
med før det kommer på gaden.

Hagar

Fra : Bruno

Dato : 14-05-07 23:49

Hagar wrote:

> [...]
> godt 1 Gb. Jeg syntes også selv det er dårligt at de ting ikke bliver taget

Jeg forstår godt hvorfor et nyt spil har brug for opdateringer da det er
umuligt at teste 100% med alle de kombinationer af hardware og software
som findes, men når det handler om genudgivelsen af spil der er fra
sidste årtusinde kan jeg ikke se der er nogen undskyldninger - selv ikke
når vi taler XP for det har altså været ude i et stykke tid og de
angiver faktisk XP som værende krævet!

Mvh
Bruno