Blizzard er ude på noget...
Fra : Bufferzz

Dato : 13-05-07 12:06

Ny forside:
www.blizzard.com ( http://yoo.dk/13_maj_2007.jpg )

Hvad siger i ?

The Lost Vikings 2 ?
Diablo 3 ?
World of: StarCraft ?
StarCraft 2 ?
WarCraft X ?

Fra : ASKF

Dato : 13-05-07 14:17

Bufferzz ytrede sig i <4646f112$0$21932$157c6196@dreader1.cybercity.dk>
med dette:

>Ny forside:
>www.blizzard.com ( http://yoo.dk/13_maj_2007.jpg )
>
>Hvad siger i ?
>
>The Lost Vikings 2 ?
>Diablo 3 ?
>World of: StarCraft ?
>StarCraft 2 ?
>WarCraft X ?

Tja, efter at have kikket lidt på deres jobopslag er jeg ret sikker på
at det er et 3D "Next-Gen" MMO.

Siden de tidligere har søgt folk der skulle arbejde med D2 teamet, har
jeg tiltro til at det bliver Diablo3.
--
Allan Stig Kiilerich Frederiksen
-Myron Tribus

Fra : PerX ...

Dato : 13-05-07 17:08

In article <4646f112$0$21932$157c6196@dreader1.cybercity.dk>,
no.sp@m.2.me says...
> Ny forside:
> www.blizzard.com ( http://yoo.dk/13_maj_2007.jpg )

Ooh, spooky :)

> Hvad siger i ?

Maaaad! Øh, nå ikke *g*

> The Lost Vikings 2 ?

Hehe.

> Diablo 3 ?

Mostly likely.

> World of: StarCraft ?

I wish.

> StarCraft 2 ?

Jaaa.

> WarCraft X ?

Nej tak.

Fra : Klaus G.

Dato : 13-05-07 19:28

> Hehe.
Forhåbentlig ikke

> Mostly likely.
Ja den kunne jeg godt se frem til. Men der er en anden titel jeg hellere vil
have :)

> I wish.
Nemlig ja, det kunne være fedt. Men det er næppe en realitet eftersom der
lige er kommet en meget populær udvidelse til WoW, og så vil de konkurrer
alt for meget.

> Jaaa.
Ja, den vil jeg hellere se end Diablo3. Meget hellere!

> Nej tak.
Enig, vi har WC3, og WoW, det er rigligt på den konto IMO. De andre spil
trænger til lidt nyt blod :)

--
Klaus G. // Seth-Enoch
www.seth-enoch.dk/gallery

Fra : PerX ...

Dato : 13-05-07 22:08

In article <4647589b$0$46969$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>,
klaus_godt@hotmail.com says...

> [...]
> lige er kommet en meget populær udvidelse til WoW, og så vil de konkurrer

Jammen det forudsætter at folk ikke forlader wow alligevel - og det gør
det jo. Især måske når Warhammer kommer - så hvis der var et scifi
alternativ gik de måske der over. Og blizzard kunne jo nemt lave en
billig deal hvor man abonnere på begge spil samtidig. Desuden er der
folk som ikke gider fantasy men godt ville gide rummet.
Men jeg tvivler, det er ikke mere end et års tid siden hvor de
kategorisk sagde de ikke arbejdede på et andet mmoprg lige nu. De kan
næppe nå at banke noget op så hurtig.
På den anden side så er blizzard jo altid lige en 5-6 om at få noget ud
alligevel *g*

> Ja, den vil jeg hellere se end Diablo3. Meget hellere!

Ja man kunne måske tro det var en tanke at de offentligør det i Korea
hvor de stadig er helt Starcraft gale :)

Fra : Klaus G.

Dato : 13-05-07 22:35

> Hvad siger i ?
Nu jeg tænker lidt over det, så håber jeg fandme ikke det er noget konsol
bras! :S

--
Klaus G. // Seth-Enoch
www.seth-enoch.dk/gallery