Heroes 5 Might of Magic
Fra : H H Husen

Dato : 12-05-07 11:47

Hej!

Jeg er startet forfra på dette spil, men er endt i et problem. I 3. kampagne
The Necromancer, mission 1 "The Temptation" (det er den bane hvor Markal
skal undgå orange patruljer, samtidigt med han skal forøge sin hær, skal
derefter ned i underjordiske gange og fortsætte op til øverste, højre
hjørne, hvor han skal slå en mindre hær). Banen er såmænd ikke svær, men
mit problem er, at når man er færdig og skal trykke på "close" for at komme
videre til mission 2 "The Attack", så går spillet ned. Uanset hvad jeg
prøver.
Jeg har opgraderet til version 1.41 løbene når patchene udkom, har
afinstalleret spillet og genindlæst det og samtidigt opgraderet til 1.41, og
genindlæst sidste save (en autosave), men lige meget hjælper det. Spillet
crasher. Så har jeg installeret på en bærbar med Vista, og kopieret mine
saves til den nye maskine, men lige meget hjælper det - spillet crasher når
jeg prøver at komme videre til mission 2 i 3. kampagne.
Så er det jeg vil spørge, om der er nogen der tilfældigt ligger inde med en
savegame eller autosave fra begyndelsen af mission 2 The Attack i
Necromancer kampagnen så jeg kan komme videre med den anden halvdel af
spillet (der er 6 kampagner) og således omgå problembanen.
Som sagt, det er 3. kampagne, The Necromancer, en save fra begyndelsen af 2.
mission "The Attack" jeg vil være meget taknemlig for at få. Spillet skal
være patchet til version 1.41.
Jeg har før været forbi dette punkt, uden problemer.

Kan sendes til min e-mail adresse som fremgår af dette indslag.

mvh og på forhånd tak!

Hans-Henrik