BF2 team point
Fra : Hagar

Dato : 10-05-07 21:02

Hej i gruppen

Forvirringen er total hvad team point angår. Jeg har flere ribbons der
mangler teampoint for at blive "aktiveret", nogle kræver 40 teampoint, andre
45. Her til aften var jeg inde og spille med nogle få, og da den første
runde var slut, havde jeg 82 point, men ikke én ribbon blev frigivet. Er der
nogen der ved hvad der skal til ?

Hagar

Fra : Bufferzz

Dato : 10-05-07 21:09

> nogen der ved hvad der skal til ?

Team point er vist det man får ved at give health pakker og ammo til ammo.
Evt andre ting også...

Fra : Bufferzz

Dato : 10-05-07 21:10

> ammo til ammo.

ammo til venner ;)

Fra : Bo Hellum

Dato : 11-05-07 06:22

"Hagar" <nogo31@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> første runde var slut, havde jeg 82 point, men ikke én ribbon blev
> frigivet. Er der nogen der ved hvad der skal til ?

Hej

Ja, har undret mig over det samme. Hvis vi tager Valorous Unit Ribbon, så
kræver det 25 timers Squad Leader time og 25 timers Squad Members time, og
så lige 45 team points IAR. Altså har man spillet så meget, så skulle 45
point i en runde sku da være lige til. Så jeg fatter heller ikke lige hvad
de mener.

Bo

Fra : Bo Hellum

Dato : 11-05-07 09:38

Nåh, har lige kigget nærmere på det.

Team points er den team score du får MINUS antal dræbte.

Så det må være cap flags, defend flags, ammo og health.

Bo

Fra : Brian Lund

Dato : 11-05-07 11:13

> [...]
> point i en runde sku da være lige til. Så jeg fatter heller ikke lige hvad

De 45 team points er først fra og med du har opfyldt alle de andre krav! Så
selvom du måske engang har haft 45 team-points i en runde så tæller de ikke
med her.

Brian

Fra : Brian Lund

Dato : 11-05-07 11:11

> [...]
> 45. Her til aften var jeg inde og spille med nogle få, og da den første
> runde var slut, havde jeg 82 point, men ikke én ribbon blev frigivet. Er

Flag neutralize(2), flag captures(2) og flag neut./cap.-assists(1), flag
defend, heal, revive (2 pr. revive), ammo, repair og command points.

Brian

Fra : Hagar

Dato : 11-05-07 11:37

"Brian Lund" <geronimo@-FORKERT-mobilixnet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Flag neutralize(2), flag captures(2) og flag neut./cap.-assists(1), flag
> defend, heal, revive (2 pr. revive), ammo, repair og command points.

Tak for svaret
Det undre mig bare at command point er med, for når jeg er commander, så er
det ikke så ofte jeg forlader mit hverv med under 50 point, men jeg får
stadig ikke mine ribbons. Nå, men jeg må bare i gang med at dele ud af
godterne til de andre "venner"

Hagar

Fra : BF2

Dato : 13-05-07 13:37

> Tak for svaret
> Det undre mig bare at command point er med,

Det er de heller ikke. Der er bare så mange, der har travlt med at svare på
ting, de ikke ved noget om

Fra : Brian Lund

Dato : 14-05-07 18:03

> Det er de heller ikke. Der er bare så mange, der har travlt med at svare

> ting, de ikke ved noget om

Javel. Det er vel også en måde at kalde mig en ignorant idiot?

Nå men, du har ret, jeg kom til at skrive command points med i farten, det
er en selvstændig kategori, det fremgår endda ret tydeligt hvis man går ind
på sit BFHQ og ser.

Brian