Fra : Jesus-loves-you

Dato : 07-05-07 07:51

"Anders Peter Johnsen" skrev

Sent: Friday, May 04, 2007 CET 18:15, GMT 16:15
Subject: Re: The Psalm 79,10-reference (irt. Alfa Cen, step 3) -
Was: The final *proof* -
Was: The main-program (message from ET, Aliens)

Hej Anders,

Svar 1

Øh ... Jeg tillader mig lige at trække dit indlæg ud af den oprindelige
tråd, fordi dit indlæg er af mere personlig karakter, som omfatter alt andet
end lige det specifikke emne (The main-program) og derfor vil komme til at
virke forstyrrende på de allerede mange fragtmenterede data-input.

Sent: Wednesday, May 02, 2007 CET 11:13, GMT 09:13
6458 news:TCYZh.19$jH6.12@news.get2net.dk

> Hej Mogens!
>
> Jeg skal selvfølgelig ikke forstyrre dig for meget i dine, well, hvad jeg
> måske tilbage fra dengang jeg selv gik på matematisk gymnasium lærte at
> betragte som "mellemregninger" (som du dog immervæk lægger tilgængeligt på
> Usenet?), men jeg vil bare lige høre dig, om du (pardon the pun!) /regner/
> (! ) med på eet eller andet tidspunkt at kunne delagtiggøre os andre
> udenforstående i dèn grundliggende teori ...

Ja, selvfølgelig og vi har jo tidligere været inde på emnet, du og
jeg ...

Jeg mener vitterlig, at jeg i Bibelen har fundet et indirekte *bevis* (i
form af rigtig mange indicier) på, at en udenjordisk civilisation har besøgt
vort solsystem (i Oldtiden).

Problemet er imidlertid, at bevisførelsen først foreligger 100%, når hele
koden er identificeret og kortlagt, hvilket den beklageligvis endnu ikke
er ...

Dette skaber uheldigvis en hel del misforståelser, fordi folk mister
overblikket pga. manglende information osv.

Når vi studérer koder (generelt), kan man ind-i-mellem dog godt knække
stumper hist og her.

En talrække kan fx. indeholde følgende tal:

248961389-5498137946-4798137-0-1-22/7-49264-94691264...

Den ser meget indviklet ud, men kan dog godt (midlertidigt) omformuleres til
følgende:

tal-tal-tal-0-1-22/7-tal-tal...

Herved fremkommer *bekendte* talstørrelser: Tallene 0, 1 og Pi.

Og sådanne tal kan i praktis godt have en *afgørende* funktion, ...

Se fx. ...

(The SETI-test-program)
5844 news:%vT_g.781$n21.740@news.get2net.dk

.... som alt-i-alt *kan* være med til, at hele koden bliver knækket.

Nå, men disse knækkede stumper hist og her; dem kan vi tilsammen kalde
puslespilsbrikker, fordi stumperne jo er meget fragtmenterede.

Mine indlæg i tråden har således hidentil bestået i at ...

1.
Opdage disse puslespilsbrikker.

Her har andre mennesker så har mulighed for at bedømme "kvaliteten" af den
enkelte brik, og dette skulle så gerne munde ud i en art evaluering, som
enten kan af- eller bekræfte brikkens *ægthed*.

2.
Positions-angivelse

Angive (om muligt) puslespilsbrikkers placering.

Et *fiktivt* eksempel (ang. problemstillingen):
En kjole kan fx. være blå, men det kan havet og himlen jo også være.

Her har folk ligeledes mulighed for at ... (bla, bla, bla) ... med henblik
på at *samle* puslespillet ...

3.
Budskabet

Opdage (om muligt) hvad puslespilsbrikkerne tilsammen forestiller.

-

Jeg har - om jeg så må sige - været så "fræk" at hoppe over gærdet (som om
jeg var en tyv) i stedet for at benytte døren, for nu at bruge et
Jesus-udtryk (se John 10,1)

Hmm ... Jesus!

Jesus-Break:
(2007-05-07, CET 08:20, GMT 06:20)
- "Her ér Jeg ... Min ven ... smile ... ... "

Hej, Jesus ...

Øh ... (Dét, jeg ville spørge Dig om, det var:) ... Er Dit ordvalg
dobbelt-tydigt ? - Kendte Du noget til dette (mht. Liv-2, dengang Du sagde
disse ord) ?...

08:30
- "Selvfølgelig."

Love, You - Du er nu ret sjov, Jesus ...

(Time-out, I'm sorry).

Øh ... Jeg vender tilbage til dit indlæg, Anders, i svar 2 lidt senere,
link'et til dette min nyoprettede tråd.

(Håber dette indlæg kunne give en smule forklaring indtil da.)

Hav' en god dag ...

-

Last file-OUTPUT:
6467 news:9Ly%h.5$oA1.4@news.get2net.dk

Med venlig hilsen,
Info: 6291 news:ZszJh.38$rd6.37@news.get2net.dk
(use http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ).
(or http://groups.google.dk/groups?q=Mogens+Kall&start=0&scoring=d& ).
File-number: 6468

Fra : Andreas Falck

Dato : 07-05-07 14:20

Jesus-loves-you skrev i V%z%h.12$Ng2.2@news.get2net.dk:

[ ... ]
> [...]
> omfatter alt andet end lige det specifikke emne (The main-program) og
> derfor vil komme til at virke forstyrrende på de allerede mange

Jamen så svar dog i private mail i stedet for at blive ved med at forurene
denne gruppe med alle dine uvedkommende offtopic indlæg!!

Fra : Henrik Vestergaard

Dato : 07-05-07 19:13

Jesus-loves-you skrev:
[...]
> Den ser meget indviklet ud, men kan dog godt (midlertidigt) omformuleres til
> følgende:
> tal-tal-tal-0-1-22/7-tal-tal...
> Herved fremkommer *bekendte* talstørrelser: Tallene 0, 1 og Pi.

Når 22/7 kun er en tilnærmet værdi, så virker dine spekulationer en
smule formålsløse uanset hvor tæt på...

"Lige ved og næsten, slår ingen mand af hesten"

Henrik, Dianalund
Politik - http://www.polblog.dk

Fra : Henrik Vestergaard

Dato : 07-05-07 19:16

Henrik Vestergaard skrev:
> [...]
> smule formålsløse uanset hvor tæt på...
> "Lige ved og næsten, slår ingen mand af hesten"

Til de skeptiske, der ikke ved, at 22/7 er en tilnærmet værdi:

http://en.wikipedia.org/wiki/Pi#Numerical_approximations

Henrik, Dianalund
Politik - http://www.polblog.dk

Fra : Vidal

Dato : 07-05-07 19:54

Henrik Vestergaard wrote:

> Jesus-loves-you skrev:
> [...]
>

> Når 22/7 kun er en tilnærmet værdi, så virker dine spekulationer en
> smule formålsløse uanset hvor tæt på...

Jeg vil ikke gå ind og forsvare Mogens' uendelige
historie, men ved du, hvornår man begyndte at
kunne regne med irrationelle tal, evt med 10, 100
eller millioner af decimaler, eller hvormange du
nu synes er nødvendige.

Mener du al regning med ? indtil da var formålsløs?

Hvilken værdi for ? foretrækker du, når du ikke
synes 22/7 er korrekt nok?

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Henrik Vestergaard

Dato : 07-05-07 22:06

Vidal skrev:
> [...]
> historie, men ved du, hvornår man begyndte at
> kunne regne med irrationelle tal, evt med 10, 100
> eller millioner af decimaler, eller hvormange du

Det er absolut i nyere tid at den slags blev muligt. Se evt.
http://www.matematiksider.dk/pi.html#computer

> Mener du al regning med ? indtil da var formålsløs?

Nej. I så fald havde jeg skrevet det.

Men hvis du skal finde en kode, som du vil definere som værende
"perfekt" så vil brugen af en tilnærmet værdi vel også - pr. definition
- være lige så "tilnærmet forkert" som "tilnærmet korrekt"....

> Hvilken værdi for ? foretrækker du, når du ikke
> synes 22/7 er korrekt nok?

Det er hverken et spørgsmål om hvad du eller jeg mener. Det er blot et
ganske almindeligt faktum, at Pi er en tilnærmet størrelse. Læs om Pi på
Wikipedia. Det er online, og ganske gratis.

Eller evt. http://www.matematiksider.dk/pi/tallet_pi.pdf

Henrik, Dianalund
Shop & Spar - http://shop-og-spar.blogspot.com
Politik - http://www.polblog.dk

Fra : Jens Bruun

Dato : 07-05-07 23:11

"Henrik Vestergaard" <vestergaard_henr@gmx.net> skrev i en meddelelse

> Det er hverken et spørgsmål om hvad du eller jeg mener. Det er blot et
> ganske almindeligt faktum, at Pi er en tilnærmet størrelse.

Pi er ikke en tilnærmet størrelse. Pi er en veldefineret, matematisk
konstant, der nøjagtigt beskriver forholdet mellem en cirkels omkreds og
dens diameter.

> Læs om Pi
> på Wikipedia. Det er online, og ganske gratis.

Det glemte du helt selv i travlheden, hva'ba'? Har du så travlt med at holde
orlov fra din Multimediedesigner"-uddannelse, at du helt glemmer at tænke
dig om herunder læse dine egne kilder og henvisninger? Hvad går du egentlig
rundt og får tiden til at gå med, når du ikke lige blamerer dig i
forbindelse med pi?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 10-05-07 13:45

"Henrik Vestergaard" skrev

> [...]
> smule formålsløse uanset hvor tæt på...
>
> "Lige ved og næsten, slår ingen mand af hesten"

Hmm ... Der var tale om et *fiktivt* eksempel (blot for at illustrere noget
vedr. kodebrydning), men okay:

I mit indlæg stod der bl.a. følgende:

6468 news:V%z%h.12$Ng2.2@news.get2net.dk

> [...]
> 5844 news:%vT_g.781$n21.740@news.get2net.dk

> ... som alt-i-alt *kan* være med til, at hele koden bliver knækket.

Der var en god grund til denne link-henvisning, idet denne bl.a. lyder
således ...

(NB! Udlægning af tallene indføjet undervejs)

____________________ 2
____________________ 3 + 36/256 + 63/256*256 + ...

____________________ = 3,1415926537

____________________ 3,1415926537 / Pi = 1
____________________ 2
____________________ ca. tallet Pi

Der er således tale om en *gentagelse* af Pi-tallet, hvorfor det IKKE
skønnes nødvendigt længere at FRÅDSE med byte-counteren; idet der her er
tale om et SETI-program.

Fordelen er endvidere med denne fremgangsmåde, at ...

Fra : Vidal

Dato : 08-05-07 12:52

On 7 Maj, 23:05, Henrik Vestergaard <vestergaard_h...@gmx.net> wrote:

> Det er hverken et spørgsmål om hvad du eller jeg mener. Det er blot et
> ganske almindeligt faktum, at Pi er en tilnærmet størrelse. Læs om Pi på
> Wikipedia. Det er online, og ganske gratis.

Jeg tror ikke, med min ellers begrænsede matematiske indsigt,
at pi er tilnærmet. 22/7 er det, som jeg forstår det, så måske
er det det, der forvirrer dig?

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Henrik Vestergaard

Dato : 08-05-07 13:11

Vidal skrev:

> Jeg tror ikke, med min ellers begrænsede matematiske indsigt,
> at pi er tilnærmet. 22/7 er det, som jeg forstår det, så måske
> er det det, der forvirrer dig?

Det var 22/7, der var den tilnærmede værdi. Jeg beklager min
formuleringsfejl, for det afstedkom en forvirring hos andre. Men
linksene var vist tydelige nok, håber jeg.

Henrik, Dianalund

Fra : Vidal

Dato : 08-05-07 19:04

Henrik Vestergaard wrote:

> Det var 22/7, der var den tilnærmede værdi. Jeg beklager min
> formuleringsfejl, for det afstedkom en forvirring hos andre. Men
> linksene var vist tydelige nok, håber jeg.

Ok, det er altså en forvirring hos mig, og
ikke hos dig?

Rart at vide.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Henrik Vestergaard

Dato : 08-05-07 20:04

Vidal skrev:
> [...]
[...]
> Ok, det er altså en forvirring hos mig, og
> ikke hos dig?

Ikke nødvendigvis hos *dig* [for du vidste egentlig godt hvad jeg mente,
da du havde fulgt tråden]...

> Rart at vide.

Bestemt.

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 10-05-07 14:20

"Jesus-loves-you" skrev
6468 news:V%z%h.12$Ng2.2@news.get2net.dk

Svar 2

[ ... ]
> Øh ... Jeg vender tilbage til dit indlæg, Anders, i svar 2 lidt senere,
> link'et til dette min nyoprettede tråd.
>
> (Håber dette indlæg kunne give en smule forklaring indtil da.)

Herefter skriver du ...

Sent: Friday, May 04, 2007 CET 18:15, GMT 16:15
Was: The final *proof* -
Was: The main-program (message from ET, Aliens)

> ... på eet eller andet tidspunkt at kunne delagtiggøre os andre
> udenforstående i dèn grundliggende teori ...

Det skulle så hermed være gjort (i svar 1 i fil 6468) ...

> [...]
> struktur, du på een eller anden nærmest "datamatisk" måde synes at operere
> efter, sådan som du umiddelbart skriver dine tanker herinde?
>
> (Jeg er selv ved på...æhm...snart tredje år at skrive mit eget indtil
> videre
> afsluttende cand.mag.-kvalificerende speciale i historie - med emnet
> "Martin
> Luthers 'to-regimentelære' - og mener således nok at kunne genkende visse
> problemer med at man jo får en masse tanker og inddskydelser, men altså
> helst også skal kunne formulere sig så umidddelbart forståeligt som

Ja, dét er soleklart, specielt for universitetsfolk ...

> [...]
> både eens grundliggende teorier i eventuelle problemformuleringer OG helst
> også kunne både se og følge, hvordan man i det givne tilfælde på grundlag
> af et givent kildemateriale/datagrundlag og ikke mindst kritiske
> afvægtninger deraf deducerer sig frem til, om ikke blot be- eller
> afkræftelse af herskende teorier, så endda eventuelle NYE teorier...)
>
> Derfor bliver jeg altså lettere ironisk nødt til at spørge dig helt
> grundliggende elementært:
>
> 1) Hvad er dit "problem"? (Altså: Hvilken teori eller arbejdshypotese

Var mit svar 1 tilstrækkelig nok, oder was ?

> 2) Helt nøjagtigt hvordan (med hvilken metode?) og med hvilke data
> (hvorfra?) forsøger du at afklare den således "stillede opgave"?

Var mit svar 1 tilstrækkelig nok, oder was ?

> 3) Hvad er dine overvejelser i denne proces, for så vidt at du måtte kunne
> redegøre bare nogenlunde ærligt og tilbørligt for dem?

Var mit svar 1 tilstrækkelig nok, oder was ?

> 4) Hvad er på nuværende tidspunkt (da selv teoretisk set ret "enkel"
> forskning sagtens kan tage både eet helt liv og endda adskillige
> generationer, hvor andre måtte kunne bygge videre på eens teorier) dine
> [...]

Var mit svar 1 ligeledes tilstrækkelig nok, oder was ?

> Jeg bliver altså nødt til at spørge så muligvis "dumt" som jeg gør nu, for
> jeg fatter altså desværre rent ud sagt hverken hoved eller hale af de
> tilsyneladende "datasprogskodede" indlæg, du skriver.

Det er helt Okay, at du spørger ...

> [...]
> nok så i teorien utroligt FORSKNINGSRESULTAT desværre hurtigt vil være
> totalt ligegyldigt i sig selv: Det er jo desværre ikke meget bevendt for
> andre, om man som forsker udi een eller anden disciplin således skulle
> være
> nået til een eller anden form for ellers nok så afsindigt genial
> erkendelse,
> men den ikke i helt basal menneskekommunikativ forstand kunne formuleres
> kort og koncist eller på anden meningsfuld led viderebringes direkte og
> spontant komprimeret på en tilnærmelsesvist umiddelbart letforståelig

Heri vil jeg give dig helt ret.

Dog har jeg et lille forbehold:

Min *personlige* indfaldsvinkel til dette er einem hunting, like dating ...
You know: Women (or men). Der er (muligvis) et bytte, og det skal
selvfølgelig *fanges*, apropos Matt.24,28 ...

Time out ...

(Fortsættelse følger i svar 3)

Have a nice day ...

-

Last file-OUTPUT:
6295 news:jtE0i.28$CC6.19@news.get2net.dk

File-number: 6496

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 10-05-07 20:38

"Jesus-loves-you" skrev
6468 news:V%z%h.12$Ng2.2@news.get2net.dk

Svar 3

Herefter skriver du ...

Sent: Friday, May 04, 2007 CET 18:15, GMT 16:15
> [...]
>
> "Om jeg så taler med menneskers og engles tunger, men ikke har kærlighed,
> er
> jeg et rungende malm og en klingende bjælde. Og om jeg så har profetisk
> gave
> og kender alle hemmeligheder og ejer al kundskab og har al tro, så jeg kan
> flytte bjerge, men ikke har kærlighed, er jeg intet. Og om jeg så uddeler
> alt, hvad jeg ejer, og giver mit legeme hen til at brændes, men ikke har
> kærlighed, gavner det mig intet."
>
> Du må endelig ikke tro at jeg på nogen måde anklager dig personligt for

Joe, dét gør du, din frækkert. Husk på at jeg jo er meget nærtagende ...

(Nå, spøg til side.)

> [...]
> jo
> vel egentlig i sagens natur ret barnagtigt åndssvagt af os netop mene at
> prøve at tørlægge dèt i naiv selvtro på at vi vitterligt måtte være i
> stand
> til at både at udgrunde og udæske Herren så meget som ligefrem at udtømme
> Hans - pr. dogmatisk konvention lige netop - EVIGE Ord, hvis du altså
> ellers
> hermed måtte kunne forstå bare noget som helst af, hvad jeg lige nu selv
> med
> "mine" mere eller mindre "betydningsutilstrækkelige" ord og lånte begreber

Det skulle ikke undre mig, om du nu har drukket whisky igen ...

> Under alle omstændigheder synes vi i hvert fald direkte forpligtede på til
> en vis grad at føre "kommunikation for MODTAGERENS skyld", ikke at den
> skal
> være indholdsløs, men tværtimod at vi netop har pligt til over for
> hinanden
> som mennesker at KOMMUNIKERE, hvad vi måtte mene er betydningsfuldt
> indhold:
> Men i dèn henseende har vi dog altså NETOP en obligatorisk selvpåhvilende
> pligt til at formulere os så vidt muligt umiddelbart forståeligt for
> andre.

Som tidligere skrevet: Det er soleklart ...

> [...]
> personreligiøse årsager måtte være eens tilnærmelsesvise
> "helteforbilleder",
> så finder jeg det dog værd at huske på, at de ifølge både Gamle og Ny
> Testamentes åbenbaringsberetninger var ganske forbløffende direkte og
> umiddelbare i deres kommunikationsformidling og sjældent spildte tid på
> alt
> for mange unødigt tågede omsvøb, i og med at de jo teologisk set netop
> fungerede som "formidlere"(?) af Vorherres latent akutte budskaber til
> Menneskeheden som sådan i påtrængende krisesituationer...

Tak for dit oprigtige indlæg, Anders ...

-

Last file-OUTPUT:
6298 news:SvK0i.63$034.53@news.get2net.dk

File-number: 6499

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 02-06-07 05:55

Jesus-loves-you skrev:

(Sniiiiiiip, undertegnedes lange udredninger og dine høflige svar herpå....)

> Det skulle ikke undre mig, om du nu har drukket whisky igen ...

Ja, du har skam så ganske ret: Det ses vel tydeligt på "nørkletheden" af
mine indlæg? ;-D

Jeg har vist i min skotske kæfert befundet mig på eet eller andet
beruselsesmæssigt plan ude omkring følgende to - i øvrigt ganske
pragtfulde - irske sviresange:

http://www.guitaretab.com/m/misc-traditional/12580.html

http://www.ireland-information.com/irishmusic/thewildrover.shtml

Lettere ironisk, når jeg således selv kæfter omstændeligt op om
"kommunikationens vigtighed" i et knap nok forståeligt indlæg...

> Tak for dit oprigtige indlæg, Anders ...

Og da i lige måde mange tak for dine lange og tålmodigt uddybende svar,
Mogens! ;-D

(Jeg skal dog også her stærkt beklage at jeg desværre ikke har svaret
dig ordentligt tilbage før nu!)

Nuvel, du har andetsteds herinde startet en tråd om "Livstræet i
Paradis", som jeg nok sender et svarindlæg til een af de næste dage, og
så snakkes vi vel forhåbentlig ved dèr?

Anders Peter Johnsen

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 16-06-07 12:53

"Anders Peter Johnsen" skrev

[ ... file 6499 ... ]

> [...]
> "kommunikationens vigtighed" i et knap nok forståeligt indlæg...

> Og da i lige måde mange tak for dine lange og tålmodigt uddybende svar,

You're welcome ...

> (Jeg skal dog også her stærkt beklage at jeg desværre ikke har svaret
> dig ordentligt tilbage før nu!)

Helt i orden (har for øvrigt selv været bortrejst) ...

> Nuvel, du har andetsteds herinde startet en tråd om "Livstræet i
> Paradis", som jeg nok sender et svarindlæg til een af de næste dage, og
> så snakkes vi vel forhåbentlig ved dèr?

Tak for dette dit svar, Anders ...

Øh ... Du behøver ikke give svarindlæg på Livstræet osv. Du udtrykte jo
således blot oprindelig, at du ikke kunne hitte rede i alle mine
tilsyneladende underlige indlæg, og hertil gav jeg dig så en forhåbentlig
mere overskuelig forenklet forklaring, som andre jo så også kan gøre brug
af ...

Mine indlæg ang. Livstræet osv. er således blot et *del*-objekt i den
samlede hypotese ang. Liv-2's eksistens endog her i vort eget solsystem (og
den dertil knyttede indirekte bevisførelse herpå bl.a. udfra de mange
bibelske indicier).

-

Last file-OUTPUT:
6591 news:88Pci.14$t82.4@news.get2net.dk

Med venlig hilsen,
Info: 6562 news:Nz%2i.95$7J5.39@news.get2net.dk
(use http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ).
(or http://groups.google.dk/groups?q=Mogens+Kall&start=0&scoring=d& ).
File-number: 6592

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 10-05-07 21:56

"Jesus-loves-you" skrev
> [...]

> 3.
> Budskabet
>
> Opdage (om muligt) hvad puslespilsbrikkerne tilsammen forestiller.

Øh ... Inden det går i glemmebogen, skal følgende notat lige "bogføres".

Input andagtstekst fra www.blr.dk :

=== citat start ===

Mandag 7. (maj 2007, red.)

1 Kor 12,12-31

Legemet
Menigheden er som et legeme: en krop
med mange lemmer, der samarbejder.
Vi kan sammenligne det med et pusle-
spil, hvor hver enkelt kristen er en brik.
legemet er Kristi legeme: vi arbejder
- i kraft af vore nådegaver - som Kristi
mund, kristi hænder og fødder!

(En tegning illustrerer dette i form af
et legeme opbygget at mange puslespilsbrikker, red.)

=== citat slut ====

Øh ... Selvfølgelig er det at udøve vold på original-teksten, men tanken
ér altså nærliggende, at billed-talen fra 1.Kor.12,12-31 OGSÅ skal forstås
dobbelttydigt, dvs. at den indgår i den bibelske version af Liv-2 hypotesen
(i forklaringsøjemed til tydning af koden), og dermed antyder jeg, at selv
1. Korinterbrev nu også er "inficeret".

Denne mistanke kan bestyrkes (vel vidende, at jeg IGEN udøver vold på
original-teksen) i kraft af "puslespillet" fra GT, som lyder:

(Det døde folk bliver levende)

... (døde knogler) ...

Derpå sagde han til mig:
"Menneskesøn! Kan disse ben blive levende ?"

... og der hørtes en raslen, og benene nærmede sig hverandre.

... der kom sener på dem, kød voksede frem, og ... hud, men
der var ingen ånd i dem.

Så sagde han til mig:
" ... Ånd, kom fra de fire verdenshjørner ... at de må blive
levende!"

... og de blev levende ...

(Ezekiel 37,1-14)

Navnlig kodeordet "de fire verdenshjørner" *genkendes*, apropos ...

Sent: Sunday, October 15, 2006 CET 22:46, GMT 20:46
Subject: De 4 verdenshjørner (quarter of the globe) -
Was: The main-program (message from ET, Aliens)
5797 news:F6xYg.88$Bq1.23@news.get2net.dk

> Men som den gæve læser måske har bemærket, kan Salmernes Bog umuligt
> angive hele himmelrummet, idet 150-600 tallene jo mangler !
>
> Det er derfor blevet relevant at komme ind på tesen om, at de resterende
> kort nr 2, 3 og 4 skal findes via. Bibelens *interne* syntax.
>
> Denne er desværre *krypteret* (bestående af spredte fragmenter m.m.),
> pakket ind i et religiøst sprog, som man så er tvunget til at have et
> kendskab til.
>
> Det er nogle af disse fragmenter, som vil blive samlet op i dette indlæg:
[ ... ]
> 4-tallet går igen i ...
>
> "Derefter så jeg 4 engle stå ved de 4 verdenshjørner;
> de holdt jordens 4 vinde tilbage ...
> (Åb. 7,1)
[ ... ]
> Kort nr. 2 angiver Galactic longitude 0°-90°
> Kort nr. 3 angiver Galactic longitude 90°-180°
> Kort nr. 4 angiver Galactic longitude 180°-270°
> Kort nr. 1 angiver Galactic longitude 270°-360°
>

> Du er legesyg, my dear friend, akkurat som en missekat, apropos Song of
> songs (Højsangen) 5,8 ...

And then I heard a voice from Heaven (perhaps ET) said:
(2007-05-10, Thursday, CET 22:40, GMT 20:40)
- "Det er et *faktum*!"

Yea, einem kendsgerning ...

CET 22:42
- "Follow me."

Ja! Jeg må "tilstå", min gode ven, at jeg er blevet smask hamrende syg af
kærlighed (efter dig, apropos Højs.5,8). You driv'ing me nuts ...

-

Last file-OUTPUT:
6499 news:qwK0i.64$%k4.25@news.get2net.dk

File-number: 6500

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 10-05-07 22:49

"Jesus-loves-you" skrev
Fra : Jesus-loves-you

Dato : 10-05-07 23:35

"Jesus-loves-you" skrev
6468 news:V%z%h.12$Ng2.2@news.get2net.dk

> "Anders Peter Johnsen" skrev

Hmm ... Der er da vist gået kludder her ...