50 Cent må ikke bære kors
Fra : Cyril Malka

Dato : 06-05-07 10:51

Den amerikanske rapper, 50 Cent, har fået forbud af en kristen gruppe
mod at bære kors.

Det er Mark Dice, grundlæggeren af en meget indflydelsesrig kristen
bevægelse, The Resistance (Modstanden), som vil forbyde kunstneren at
bære kors... Læs resten her:
http://avisen.dk/blogs/malka/50-cent-maa-baere-kors-060507.aspx

--
Venligst,

Cyril

Det nye testamente - Fortæller man dig alt? =>
http://www.nytestamente.org
.... Have I found God? What? Did you lose him AGAIN?!

Fra : Harald Mossige

Dato : 06-05-07 12:55

Cyril Malka wrote:
> [...]
>
> Det er Mark Dice, grundlæggeren af en meget indflydelsesrig kristen
> bevægelse, The Resistance (Modstanden), som vil forbyde kunstneren at

Det er tydelig at mange har ønske om lovbeskyttelse for å forsvare seg
imot andres blasfemi mot egen religion.

På den andre siden. Har du aldri forsøkt å ta egen religion alvorlig ved
å "emigrere" til del landet der din gud har utpeket for dem?

HM

Fra : Andreas Falck

Dato : 06-05-07 12:50

Harald Mossige skrev i 463dbedd$0$31518$8404b019@news.wineasy.se:

> [...]
>
> På den andre siden. Har du aldri forsøkt å ta egen religion alvorlig
> ved å "emigrere" til del landet der din gud har utpeket for dem?

En artikel Mala-fanatikeren selv har skrevet i sin egen blog borger i sig
selv for manglende seriøsistet og forduftet saglighed.

Har han nogensinde skrevet eller sagt noget seriøst eller sagligt??

Fra : Vidal

Dato : 06-05-07 13:57

Harald Mossige wrote:

> [...]
>
> På den andre siden. Har du aldri forsøkt å ta egen religion alvorlig ved
> å "emigrere" til del landet der din gud har utpeket for dem?

The Resistance er en latterlig gruppe, der
mener Jessica Simpsons video til The Boots
Are Made For Walking er strip.

De har også bedt Duke University om at omdøbe
deres sportshold 'Blue Devils' til noget mindre
kristent anstødeligt.

Narrehatte, men deres leder vil jo nok gerne
have en bid af det lukrative amerikanske marked
inden for religionen. Så måske er det ikke så
dumt, som det lyder.

--
venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Patruljen

Dato : 09-05-07 12:07

On 6 Maj, 13:49, "Andreas Falck" <bse32...@vip.cybercity.invalid>
wrote:

> En artikel Mala-fanatikeren selv har skrevet i sin egen blog borger i sig
> selv for manglende seriøsistet og forduftet saglighed.
>
> Har han nogensinde skrevet eller sagt noget seriøst eller sagligt??

Nu har jeg aldrig mødt Malka, så hvad han går rundt og taler om, aner
jeg ikke -
Har du talt med Malka ?

Hvordan Malka end promoverer sig på usenet, så -
Ja - Malka har skrevet en del både seriøse og saglige sager. Jeg har
eksempelvis læst en udemærket artikel i SL`s fagblad for en del år
siden om børn opvokset i Jehovas vidner, der ender op på
døgninstitutioner. Fint med viden om og opmærksomhed på den slags. Jeg
er sikker på, at fremtidens unger i samme situation vil profitere -

Mvh. Niels Bruun.