Pandora er væk - øv
Fra : Ukendt

Dato : 09-05-07 21:28

Hejsa

Skønne www.pandora.com er væk - findes der lign. alternativer?

Mvh. Bo

Fra : Ukendt

Dato : 10-05-07 00:02

Bo Jørgensen skrev:
> Hejsa
>
> Skønne www.pandora.com er væk - findes der lign. alternativer?
>
> Mvh. Bo

last.fm virker endnu.

Fra : iSteen

Dato : 10-05-07 08:47

On 9 Maj, 22:27, "Bo Jørgensen" <boisalten(at)gmail.com> wrote:
> Skønne www.pandora.com er væk

ØV!

Fra : Peter Westh

Dato : 10-05-07 10:47

"iSteen" <isteen@gmail.com> skrev i en meddelelse
On 9 Maj, 22:27, "Bo Jørgensen" <boisalten(at)gmail.com> wrote:
> Skønne www.pandora.com er væk

Surt og dumt - Pandora er da en fremragende reklamesøjle. Jeg har lært 10-20
nye bands at kende, og efterfølgende købt deres plader, alene pga Pandora.

/P

Fra : Henrik Hansen

Dato : 10-05-07 12:04

"Peter Westh" <pwesth@fjern.hum.ku.dk> writes:

> "iSteen" <isteen@gmail.com> skrev i en meddelelse
>
> Surt og dumt - Pandora er da en fremragende reklamesøjle. Jeg har lært 10-20
> nye bands at kende, og efterfølgende købt deres plader, alene pga Pandora.

Så er det vel ca. nu en eller anden skal lave en af de tåbelige
underskrift indsamlinger? :)

Men, kan man ikke lægge press på en eller anden politiker eller
copydan eller, hvem nu der skal lave det..

--
Henrik Hansen