Band som laver remakes af moderne sange i ~
Fra : Klaus Petersen

Dato : 09-05-07 14:52

Hej ng.

Jeg er på bar bund mht. den her. Der var et band, som blev spillet en del på
P3 indenfor de seneste par år.

De tager moderne sange (som måske britney spears?) og giver deres eget bud i
en hel anden genre - kan ikke huske hvilken genre det var, men måske polka
eller country.

Ved nogen hvem det er jeg mener?

Mvh. Klaus

Fra : Brian Kofoed

Dato : 09-05-07 16:03

> [...]

> De tager moderne sange (som måske britney spears?) og giver deres eget bud
> i en hel anden genre - kan ikke huske hvilken genre det var, men måske

Det kan være Boss hoss der blev spillet med blandt andet hey ya (outcast) et
andet bud er
hayseed dixie der lavede ac/dc covers.

mvh Brian

Fra : Ukendt